כוחות הביטחון חיסלו את רוצחה של קים יחזקאל לבנגרונד

המחבל אשרף נעאלוה אשר ביצע את פיגוע הירי באיזור התעשיה ברקן (7/10/18) בו נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי ז"ל, אותר על ידי כוחות שב״כ, ימ״מ וצה״ל וחוסל. הוא התכוון לבצע פיגוע נוסף. קים ז"ל הייתה רעייתו של תושב אשדוד לשעבר גיא יחזקאל.
כוחות הביטחון חיסלו את רוצחה של קים יחזקאל לבנגרונד
קים יחזקאל לבנגרונד, זכרה לברכה.

בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי בשיתוף צה״ל ומשטרת ישראל, נהרג במהלך ניסיון מעצרו המפגע אשרף נעאלוה אשר ביצע את פיגוע הירי באיזור התעשיה ברקן (7/10/18) בו נרצחו קים לבנגרונד-יחזקאל וזיו חג'בי ז"ל ואזרחית ישראלית נפצעה באורח בינוני. המפגע היה חמוש בעת הגעת הכוחות למקום בו הסתתר. קים הייתה רעייתו של גיא יחזקאל תושב העיר לשעבר.

איתורו של המפגע הלילה, אשר בוצע ע"י כוחות שב״כ, ימ״מ וצה״ל, הוא שיאו של מאמץ מתמשך מאז הפיגוע במהלכו, הוביל שב"כ מבצע מודיעיני רחב היקף, שכלל הפעלת יכולות מודיעיניות, מבצעיות וטכנולוגיות שונות, במסגרתן נעצרו ונחקרו על ידי שב"כ מספר חשודים אשר סייעו או היו מודעים לפעילותו של המפגע. כלל העצורים הועברו לחקירת שב"כ, חלקם כבר הועמדו לדין.

מחקירות העצורים עלה כי בכוונת המפגע אשרף נעאלוה, היה לבצע פיגוע נוסף, אשר למעשה נמנע עם סיכולו של המפגע הלילה.

"כוחות הביטחון ימשיכו לפעול בנחישות למיצוי הדין עם מבצעי פיגועים או אלו אשר סייעו להם ולשמירה על ביטחון אזרחי מדינת ישראל", נמסר מהגורמים הביטחוניים.

רק אתמול, רביעי פנה בעלה של קים, גיא יחזקאל לציבור בקריאה נרגשת להביע את רגשי המשפחה על כך שהמחבל לא נתפס. כעת כאמור חוסל המחבל. צופ בדבריו של גיא:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך