ראש העיר לשירותי הרווחה: סייעו לכל מי שזקוק לאמצעי חימום

המערכת החורפית שפקדה אותנו בסוף השבוע האחרון, היתה סוערת במיוחד. הטמפרטורות צנחו וכמויות גשם גדולות ירדו ברציפות בכל חלקי הארץ. אשדוד רשמה שיא עם למעלה מ-140 מ"מ גשם. ראש העיר הורה לשירותי הרווחה לתת מענה מיידי לכל פנייה של קשיש או תושב הזקוק לאמצעי חימום.
ראש העיר לשירותי הרווחה: סייעו לכל מי שזקוק לאמצעי חימום

המינהל לשירותים חברתיים של עיריית אשדוד רכש בשבוע שעבר כמות של שמיכות אשר חולקו לקשישים ולתושבי העיר שנזקקו להם. היה זה במסגרת הנחיית ראש העיר לפיה לא יהיה באשדוד קשיש/ה או תושב/ת שזקוקים לאמצעי חימום ולא נסייע להם. ואכן, כל מידע בנושא שהגיע לרשויות הרווחה זכה למענה מיידי, לרבות טיפולי שיניים ועזרה ראשונה.

רונית צור, ראש המינהל לשירותים חברתיים, מציינת כי מבצע החימום נעשה באמצעות מערך קהילתי שלם הכולל מועדוני מופת ומועדונים חברתים רב-תרבותים הפועלים באזורים שונים ובקרב אוכלוסיות מגוונות ונותנים מענה לאזרחים הותיקים הפועלים בהם, ובאמצעות המוקד העירוני המחלק שמיכות בהתאם לרשימות שנמסרו ע"י הרווחה. ביום שישי האחרון, שהיה כאמור גשום וקר במיוחד, חולקו שמיכות גם לאמהות במשפחות עצמאיות. "בהתארגנות קצרה רכשנו 32 שמיכות והעברנו למוקד העירוני ששימש כמוקד חלוקה, בהתאם לרשימת נשים מעודכנת שהועברה למוקד" אומרת צור ומציינת כי המוקד העירוני סיפק עד כה שמיכות ל-14 נשים וימשיך בחלוקה בהתאם לרשימה כאמור. "במקביל", היא מוסיפה ואומרת כי "מינהל הרווחה עורך מעקב אחר אותן משפחות לבדיקת צרכים על מנת לתת סיוע אופטימלי לאותן משפחות".

במינהל מציינים כי פעילות זו מתקיימת כל שנה, במהלכה ניתן סיוע לקשישים ולנזקקים במיוחד בתקופת החורף, והיא תימשך ככל שיידרש. בהקשר זה, ישנה רשימה ארוכה של שירותים שהמחלקה לשירותים לאזרחים ותיקים מעניקה לאוכלוסיית המבוגרים בעיר הן כסיוע פרטני, הן סיוע קבוצתי והן קהילתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך