"אנחנו מחפשים אנשים טובים שיצטרפו לרשת ההצלה האנושית של איחוד הצלה"

יחיאל כהן, ראש סניף איחוד הצלה באשדוד, מחפש מתנדבים. איחוד הצלה הוא גוף שמטפל ללא כסף בנפגעים וכל העוסקים בו עובדים ללא שכר. יחיאל כהן: "אנחנו לא משאירים חשבונית אחרי הטיפול" 1221. תשמרו את המספר
"אנחנו מחפשים אנשים טובים שיצטרפו לרשת ההצלה האנושית של איחוד הצלה"

זה כבר הפך לשם דבר בכל הארץ והוא כבר 'מוסד'. עד כדי כך ידוע שבפורים היו כבר ילדים שאפילו התחפשו לדמויות שנושאות את הזהות של הארגון החשוב הזה, איחוד הצלה. אם נדייק, אז מתנדבי איחוד הצלה שנמצאים בכל מקום בעיר אשדוד ובארץ, כשהמטרה שלהם לעזור, לתת מענה ראשוני דחוף לפצועים ולנפגעים והכל בחינם ובהתנדבות.

איחוד הצלה מונה 5000 מתנדבים בכל רחבי הארץ. באשדוד יש מעל 100 מתנדבים, ביניהם רופאים, פארמדיקים וחובשים. בימים האלה חצו המתנדבים את קו ה-100, כשקורס נוסף של חובשי איחוד הצלה עם מתנדבים ולא פחות חשוב מתנדבות, הסתיים. יחיאל כהן, ראש סניף איחוד הצלה באשדוד, שם את הדגש על חשיבות הארגון: "המטרה של איחוד הצלה היא לא פינוי לבתי חולים, אלא מתן מענה ראשוני עד שיגיע האמבולנס. האמבולנס הוא גדול, נתקע בפקקים בחדר מיון, זה זמן יקר. הרעיון שלנו הוא כוננים בכל מקום, שמקופצים בכל רגע. אנחנו מטפלים במהירות ואין לנו חשבונית להשאיר".

בסניף איחוד הצלה באשדוד יש 20 "אופנולסים", שזה אופנוע-אמבולנס, שמכיל בתוכו את כל מה שיש באמבולנס למעט מיטה, כמו גם אמבולנס ורכב שטח מיוחד, שמגיע אל חוף הים והדיונה באשדוד. כולם מצוידים בכל מה שצריך לרפואה דחופה.

עכשיו הם מחפשים אתכם. יחיאל כהן: "אנחנו בקרוב מאוד רוצים לפתוח קורס חובשים וחובשות נוסף. אנחנו מחפשים אנשים טובים שיבואו ויצטרפו לרשת ההצלה האנושית של איחוד הצלה. אנשים שעוסקים בשגרת יומם ומוזנקים על ידי המוקד הארצי של איחוד הצלה לקריאה שבסמוך אליהם להגיע ולהציל חיים. יש סיפוק רב בהצלת חיים. אנשים שיצטרפו לאיחוד הצלה, יגיעו למשפחה ויבינו את הכח שיש בעזרה לזולת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך