"כל מה שאני רוצה זה רק לעבוד להתפרנס בכבוד"

אלון מן בן 31 מאשדוד הוא לקוי ראייה. אלון נשוי ולו ילדה קטנה. הוא פרסם פוסט מרגש ובו יש לו רק בקשה אחת: "לעבוד". למעוניינים לעזור או להעסיקו: אלון 054-5470055.

אלון מן בן 31 מאשדוד, רוצה רק לעבוד. לעבוד במשרה קבועה ולא על בסיס של יום או יומיים בשבוע וגם זה מידי פעם. אלון סובל מלקות ראייה והוא איש מפשחה, נשוי עם ילדה וקשה לו לפרנס אותם. אלון: כל מה שהייתי רוצה זו עבודה עם ביטחון עם פרנסה כמו כל אחד".

אלון פרסם פוסט נוגע ללב: "שמי אלון מן, בן 31 נשוי אב לילדה מקסימה מאשדוד. בימים אלו אני מחפש תעסוקה, חשוב לי לצאת ולפרנס את בתי בכבוד.אני לא חושש מעבודה פיזית ונמצא בכושר גופני מעולה. אשמח להצעות הן בתחום שלי והן בכל תחום אחר באזור מגוריי, יש אופציה לאזורים אחרים במידה וקיימת תחבורה או הסעות למקום העבודה. במקצועי אני מעסה רפואי בכיר, בוגר מכון וינגייט מחזור 2012. בעל בגרות מלאה וסיימתי מכינה אקדמית במכללת אשקלון. משתמש היטב במחשב ומכיר כמה שפות. אני לקויי ראייה מגיל 18 כתוצאה ממחלה תורשתית בשם "לבר סינדרום", היא פוגעת בעצב הראייה וברשתית ואין לכך טיפול. תאונת דרכים זירזה את התפרצות המחלה כתוצאה מטראומה שהגוף עבר.

למעוניינים לעזור או להעסיק את אלון  נייד: 054-5470055

אלון אמר לשאדוד אונליין: "אני עובד חלקית ביפו ומגיע באמצעות אוטובוסים. אני עובד יום יומיי בשבוע וזה לא מספיק להחזיק משפחה. הייתי רוצה לעבוד יותר להתפרנס בכבוד. כל פעם אתה מתפלל למשמרת, הייתי רוצה עבודה עם ביטחון עם פרנסה כמו כל אחד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך