"צאצאי המכבים, רועדים למראה עץ ירוק ומקושט"

ח"כ סבטלובה ממפלגת המחנה הציוני הגיבה לסערה שעוררה הדים רביםבכל הארץ, בעקבות ההחלטה של מרכז הקניות ביג פאשן אשדוד להציב עץ אשוח. ח״כ סבטלובה הוסיפה: ״אומרים שמי שמאמין לא מפחד, מה הפחד הקמאי והאובססיבי הזה"?
חשיפה ראשונה: עץ אשוח הוצב היום במתחם ביג פאשן אשדוד
עץ האשוח שהוצב ביג פאשן אשדוד

ח״כ קסניה סבטלובה ממפלגת המחנה הציוני הגיבה לסערה סביב עץ האשוח באשדוד, החשיפה על הצבת האשוח ב"ביג פאשן" הוצגה לראשונה בתוכנית הבוקר "בוקר טוב אשדוד" של שי מלול ב"רדיו אשדוד אונליין".

ח״כ קסניה סבטלובה אמרה: ״מדהים לראות איך מדי שנה קמים יהודים צאצאי המכבים, הרועדים למראה עץ ירוק ומקושט המאיים על מורשת מפוארת בת אלפי השנים. נדמה שכל חכמת ישראל והאמונה העזה קורסת ומתרסקת מול העץ המקושט המסמל את חגם האהוב של היהודים מחבר העמים – הנוביגוד, שמסמל את כניסתה של השנה האזרחית החדשה.״

מתוך: דף הפייסבוק הרשמי של ח"כ

ח״כ סבטלובה הוסיפה: ״אומרים שמי שמאמין לא מפחד, מה הפחד הקמאי והאובססיבי הזה מפני הנוביגוד? מי שדורש כבוד למסורת היחודית שלו, שיתן כבוד למסורות של כלל יהודי קיבוץ הגלויות שהגיעו לבית הלאומי בישראל. לישראלים שעלו מחבר העמים יש זכות מלאה לחגוג את חגם האהוב ולשמוח בו מבלי לספוג עלבונות וקללות. כולי תקווה שעיריית אשדוד לא תכנע לדרישה המגוחכת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך