שימו לב: תושבי אשדוד טוענים ברשת על עוקץ חדש ומסוכן

שוב זה קורה, עוקץ שמתבצע דרך הטלפון מצליח לגרום לאנשים מבוגרים לאבד ממיטב כספם, תות העיר שחוותה את זה מקרוב כתבה על כך ברשת החברתית
סימוס בטלפון הנייד

תושבת העיר בשנות השלושים לחייה כתבה בדף הפייסבוק שלה על מעשה נוכלות שקרה לאמא שלה, אישה בשנות החמישים לחייה, היא כתבה כך: אמא שלי מקבלת היום טלפון ממספר חסום, על הקו נציגה של חברה בשם ״קונים ונהנים״.

הנציגה מאמתת עם אמא שלי את פרטיה האישיים (שם, כתובת ותעודת זהות!) ואומרת לה שלפני שנה היא עשתה אצלם מנוי חינמי ועכשיו היא חייבת להמשיך את המנוי הפעם בתשלום, 499₪ לחודש למשך שנה! אבל אל דאגה אומרת הנציגה, נסדר לך הנחת סטודנט ותשלמי רק 340₪.

אמא שלי טוענת שהיא לא מכירה את החברה ולא עשתה שום מנוי והנציגה טוענת שיש לה הקלטות של השיחה איתה מלפני שנה.
כשאמא שלי מבקשת את ההקלטה היא אומרת שההקלטה בארכיון ואם יפתחו את הארכיון תתבטל ההנחה והיא תצטרך לשלם 499₪ לחודש.

״טוב גברת״, צועקת הנציגה אני מקריאה לך את מספר הויזה שלך תעדכני אותי אם הוא נכון.. ״4580״ ואז היא מבקשת מאמא שלי להמשיך כי אסור לה לחשוף מספרי ויזה.

אמא שלי מקריאה לה בלית ברירה ובלי להבין מה קורה את המשך המספר. השיחה מתנתקת ולמחרת היא מגלה חיוב ראשון בויזה מחברת ״קונים ונהנים״ ע״ס 340₪.

הזהירו את הקרובים לכם והעבירו הלאה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה