כוננות מוגברת: קיצונים הבטיחו להצית את עץ האשוח שהוצב בביג

עץ האשוח שהוצב הבוקר בקניון הביג כבר מצליח לעורר עניין ומהומה, וגורמים קיצונים מאיימים בפרובקציה מכוערת, שיכולה להצית מחדש את אש השנאה והפילוג ברחובות העיר אשדוד
חשיפה ראשונה: עץ אשוח הוצב היום במתחם ביג פאשן אשדוד

לאחר מס' שבועות של שקט מאז הסתיימו הבחירות, מתברר שאש השנאה והפילוג חוזרת השבוע ובגדול, זאת בעקבות הצבת עץ אשוח בקניון הביג פאשן שבאשדוד. הרעיון שנולד ע"י חבר מועצת העיר אלי נכט ופעיל הציבור לאון גלמן יושם על ידי הנהלת הביג, והיום בבוקר הציבה ההנהלה את עץ האשוח לצידה של חנוכיה גדולה.

אלא שהפעם גורמים קיצונים המשתייכים לארגונים פוליטים, לא מתכוונים לשתוק ומשיחות ומסרים שהועברו לנו מתברר שהם מתכוונים להצית או לחבל בעץ המקושט באחד מלילות השבוע, ולהחזיר את מלחמת האחים ושיח השנאה בין חרדים לחיחונים לרחובות העיר אשדוד.

גם למשטרת ישראל נודע על כוונה לבצע סוג של "פעולת תג מחיר" והם ערוכים לכל מקרה בעניין, במקביל לכוננות המוגברת שישנה בכל מקרה סביב חגיגות סיום השנה.

כזכור, כמדי שנה חוזר לו הויכוח המיותר בין תושבי אשדוד ברשתות החברתיות סביב קישוט עצי אשוח במרכז העיר, וחגיגת השנה האזרחית, כאשר מדי פעם השיח מתבטא באלימות מילולית מכוערת ואף באיומים ומעשי נקם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך