כך תאירו את הבית נכון בעונת החורף

חג האורות הסתיים, החורף בעיצומו ובחוץ קודר ומחשיך מוקדם וזה בדיוק הזמן לתת לכם כמה טיפים כיצד לבחור תאורה נכונה לבית, כזאת שלא רק תאיר את הבית בצורה טובה אלא גם תהפוך את הבית לחם ונעים יותר. אז חוץ מלהשתמש בנורות צהובות שנחשבות ליותר מחממות, מה עוד ניתן לעשות?
חנות תאורה בירושלים

חשבו ותכננו לפני בחירת התאורה

הדבר החשוב ביותר בבחירת תאורה לבית, עוד לפני שרצים בין חנויות תאורה הוא תכנון וחשיבה. חשיבה על מה?

  • אזורים שתרצו לטשטש או להבליט בבית בעזרת תאורה.
  • הדברים שאתם עושים באותו חדר: קריאה, כתיבה, אכילה, הכנת אוכל, שינה ועוד. כל פעולה כזו דורשת תאורה נוספת מלבד התאורה הכללית של החדר. כך תוכלו לחשב כמה גופי תאורה אתם צריכים לקנות ובהתאם לתכנן את תקציב הקנייה שלכם.
  • האווירה שתרצו להשרות בחדר. לדוגמה: אווירה רומנטית בחדר ההורים, אווירה רגועה בחדרי השינה של הילדים וכד'.
  • גודל החדר- מומלץ שגודל המנורה יתאים לגודל החדר וגם שחוזק הנורה יהיה בהתאם. חדר יותר גדול יצטרך כמובן אור יותר חזק.

שימוש בשני סוגי תאורה עיקריים

תאורה כללית- מנורות שמאירות מלמעלה- מהתקרה או גבוה בקיר. חשוב שמנורות אלה יאירו היטב את החדר אך גם לא יסנוורו את הנוכחים בו.

תאורה משנית- תאורה שנועדה להדגיש איזורים/חפצים שונים באזור הבית או להאיר למטרות פרקטיות כמו: קריאה, בישול, עבודה, קריאה, שימוש במחשב וכד'. מדובר על מנורות כמו: ספוטים, מנורות צמודות קיר, מנורות שולחן, לדים וכד'.

חיסכון בחשמל

בחורף אנחנו גם ככה נוטים לצרוך יותר חשמל בגלל הדוד החשמלי שעובד שעות וכן מזגנים ותנורי חימום. בדיוק מהסיבה הזאת כדאי להשתמש בנורות LED חסכוניות שגם מחזיקות לזמן ארוך.

היעזרו באיש מקצוע

אם אתם בתהליך שיפוץ גדול תוכלו להיעזר במעצב פנים שבין היתר יעזור לכם בבחירת המנורות ואם מדובר רק בהחלפה של מספר גופים תוכלו להיעזר במקצוענים לעיצוב תאורה.

צריכים עזרה?

בחנות אלומה תאורה תוכלו למצוא מגוון רחב של גופי תאורה לבית וצוות שיעזור לכם בעיצוב התאורה לבית.

התנופה 6, תלפיות ירושלים. לפרטים נוספים התקשרו: 02-5402957.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך