חשיפה ראשונה: עץ אשוח הוצב היום במתחם ביג פאשן אשדוד

עץ אשוח מקושט הוצב היום במתחם ביגפאשן באשדוד - על הכוונה לעשות זאת נחשף לראשונה בתוכנית הבוקר של שי מלול ברדיו אשדוד אונליין
חשיפה ראשונה: עץ אשוח הוצב היום במתחם ביג פאשן אשדוד

לפני כשבוע נחשף בתוכנית הבוקר של שי מלול ברדיו אשדוד אונליין לייב, כי יש כוונה להציב עץ אשוח גדול במתחם ביג פאשן באשדוד – מדובר ביוזמה אותה הובילו חבר המועצה עו"ד אלי נכט, שפנה להנהלה הארצית של ביג וביקש לקדם מהלך זה, ולאון גלמן, אחד הצעירים המובילים בקרב העולים מחבר העמים שהיה ברשימתו של שמעון כצנלסון בבחירות האחרונות.

פרסום הכוונה של הביג להציב עץ אשוח גרם לסערה רבה בעיר לאחר שרבים טענו כי זה פוגע בצביונה היהודי של אשדוד לעומת אחרים שטענו כי אין פה סממני נצרות אלה עץ האשוח הוא חלק מהמסורת שלהם.

שבוע עבר ואכן היום הוצב במרכז מתחם ביג פאשן אשדוד עץ אשוח מעוטר בכל הקישוטים לצד 2 איילים המסמנים את חג המולד וחנוכיה. האם המהלך הזה יעבור בשקט אצל תושבי אשדוד או ימשיך לגרום לסערה, את זה נדע בימים הקרובים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך