מכבי אשדוד/באר טוביה רוצה את רפי מנקו

עם הפועל ת"א קבוצתו יש סיכום. השחקן עצמו בשלב הזה מעוניין להישאר בהפועל ת"א. הערב (20.10, הקריה) תארח אשדוד את הפועל אילת.
מנקו
מנקו. (מאת Botend - נוצר על ידי מעלה היצירה, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=43)

מכבי אשדוד/באר טוביה מעוניינת לצרף לשורותיה את רפי מנקו, שחקנה של הפועל ת"א.

מנקו, שמשחק כסמול פורווד הוא בן 24, 2.00. הפועל ת"א כבר הודיעה כי היא תשחרר אותו ובאשדוד רוצים מאוד לקלוט אותו. כמו שזה נראה כבר נערכו שיחות עם אנשי ת"א, ויש סיכום עקרוני בין הצדדים כולל על שכרו ועל חלק מהשכר שת"א תשתתף בו.

אבל מה שמונע כעת את העברתו הוא רצונו של השחקן להמשיך בשלב הזה בהפועל ת"א. אם הוא ישתכנע לעבור לאשדוד הרי שהעסקה תצא לפועל תוך שעות בודדות. מנקו עצמו מתלבט אבל באשדוד הוא יקבל מספר דוקת שלא יקבל בשום קבוצה ולכן זה עשוי לשכנעו.

בנתיים תאחר היום  מכבי אשדוד/באר טוביה  את הפועל "מול הים" אילת במטרה להשיג ניצחון בית ראשון העונה (20:10, שידור משולב בערוץ PLUS5, שופטים: ספי שמש, אלעד לייבוביץ', אלכס נפתלי). מארק טולפסן החלים מפציעה בידו ויערוך הופעת בכורה באשדוד. ווינסטון שפרד נפרד מהקבוצה בתום חוזהו הזמני. לפני המשחק יקבלו אלייז'ה בראיינט ושרון דרוקר את תארי שחקן ומאמן חודש נובמבר בליגת ווינר סל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך