המטרה: לחזור לליגת העל

הצהרת כוונות ראשונה במ.ס. אשדוד: רועי בקל, תום מונד וחן עזריאל סיכמו על הישארותם בקבוצה, וזאת בנוסף לשחקני הבית שהודיעו פה אחד: "אנחנו נחזיר את מ.ס. לליגת העל" . וגם, השחקנים שחוזרים מפציעות צפויים לשדרג את הקבוצה

למרות שסוגיית המאמן עדיין לא נסגרה באופן סופי, במ.ס. אשדוד לא מחכים ורוצים להשלים את בניית הסגל לעונה הבאה בהקדם. בשבוע החולף נפגש ג'קי בן זקן עם מספר שחקנים, אשר סיכמו כי ימשיכו בשורות מ.ס. אשדוד גם בעונה הבאה. בין השחקנים שסיכמו לעונה נוספת באשדוד תום מונד (שאשדוד מימשה את אופציית הרכישה לגביו), רועי בקל וחן עזריאל שחוזרים מפציעות וישמחו להיות גורם מרכזי בחזרה של אשדוד לליגת העל.

יחד עם שחקנים אלו, ימשיכו באשדוד גם הצעירים המקומיים המוכשרים וביניהם שחקני הנבחרות השונות גדי קינדה, ניב זריהן, אור אינברום ומיכאל אוחנה, לצד הוותיקים יותר רחמים צ'קול, מיקי סירושטיין, בנצי מושל ואחרים.בקבוצה מבטיחים סגל של ליגת העל, כאשר בנוסף לחלוץ המבטיח דין דוד שצפוי לעלות מהנוער ולהשתלב בקבוצה, יתווספו עוד מספר שחקנים שישלימו סגל איכותי.מבחינת רבים, תום מונד נחשב להפתעת העונה. השחקן הצעיר הגיע לאשדוד בתחילת העונה מעט באיחור, וזאת לאחר שהוחתם אחרי שחלון ההעברות נסגר, מעולם לא שיחק קודם בליגת העל והשם שלו לא אמר הרבה לאוהדי הכדורגל באשדוד. כשעלה לראשונה בהרכב, שאלו את עצמם היושבים ביציע: "מי זה". הוא צעיר, הוא מוכשר, הוא מהיר וגבוה ויש לו בעיטה טובה והוא אף כבש העונה שלושה שערים מעמדת הקשר האחורי.

ball1

כשצרפו אותו למ.ס. אשדוד אחרי פציעתו של רועי בקל, רבים הרימו גבה. חלק לא הכיר אותו כלל והחלק האחר לא חשב שזה השחקן שייכנס לנעליים של בקל הפצוע. בשבוע בו חתם על החוזה, אשדוד ניצחה את מכבי חיפה וחזרה למסלול הניצחונות וכידוע, הרכב מנצח לא מחליפים. מונד הצעיר ישב בשקט על הספסל וחיכה להזדמנות שלו, וכשזו הגיעה, לקח אותה בשתי ידיים והפך להיות שחקן הרכב קבוע. השבוע החליטה אשדוד לממש את האופציה ולרכוש את השחקן, שצפוי להיות בורג מרכזי במשימת החזרה לליגת העל. כזכור, עד שהגיע לאשדוד, שיחק מונד כל שנותיו בליגה הלאומית אותה הוא מכיר מצוין, דבר שעשוי להיות יתרון משמעותי.

שחקן קישור נוסף שסיכם על המשך באשדוד הוא רועי בקל, שהיה הראשון לשלוח הודעת SMS לג'קי בן זקן בה כתב: "אני איתך באש ובמים". בקל, לו הייתה עונת בכורה מוצלחת באשדוד בשנה שעברה, אותה סיים עם שבעה שערים (4 בליגה ו-3 בגביע), הוביל את הקישור של אשדוד בתחילת העונה הנוכחית לצידו של דוידוב, אך נפצע כבר במחזור החמישי מול הפועל פתח תקווה, כשקרע את הרצועה הצולבת ונעדר עד לסיום העונה. בקל נחשב לדמות אהובה ביותר במועדון, הן בקרב השחקנים והן בקרב הצוות המקצועי, וגם לאחר שנפצע הקפיד להגיע לכל משחקי הקבוצה בבית ובחוץ. כאמור, מעט אחרי סיום העונה בבלומפילד, היה הראשון להצהיר כי הוא נשאר בקבוצה ויוביל אותה במאבקי העלייה חזרה לליגת העל כבר בעונה הקרובה.

כפי הנראה כעת, את שלישיית הקישור ירכיבו מונד, בקל וגדי קינדה, שבקבוצה הכחישו נמרצות את כל הפרסומים על מעבר אפשרי שלו לקבוצה מליגת העל.
בהתקפה, נהנית אשדוד ממספר שחקני בית מוכשרים ביותר ובהם ניב זריהן ואור אינברום להם הייתה עונה לא רעה, אליהם יצטרפו טימור אביטן שחוזר מהשאלה למכבי יבנה ודין דוד, חלוץ קבוצת הנוער שסיים את העונה עם 15 שערים וצופים לו עתיד גדול במועדון. חיזוק משמעותי נוסף צפויה לקבל חוליית ההתקפה משני שחקנים החוזרים מפציעות, בנצי מושל וחן עזריאל. שני החלוצים הללו סבלו מחוסר מזל משווע העונה. מושל התמודד עם פציעה טורדנית, וגם כשכבר נדמה היה כי הוא כשיר לחזור למשחק, נאלץ להתמודד שוב ושוב עם הכאבים שגרמו לו להחמיץ את רוב משחקי הקבוצה העונה. למעשה, שותף מושל רק בשישה משחקים, כשבחמישה מהם עלה מהספסל כמחליף. לגבי חן עזריאל הסיפור עוד יותר ביזארי. השחקן, שלא שיחק כדורגל מקיץ 2014, עקב סכסוך עם מועדון האם שלו מכבי חיפה, חתם באשדוד בפברואר 2015, אחרי סגירת חלון העברות ואמור היה לשדרג את ההתקפה של קלינגר. עקב הזמן הממושך בו לא שיחק, זקוק היה עזריאל למספר שבועות של אימונים לצורך חזרה לכושר משחק, אך לאחר כשבועיים בלבד נפצע בברכו, פציעה ממנה לא התאושש עד לסיום העונה. עם עזריאל יחזור לכושרו הרגיל, אין ספק שיהיה פקטור משמעותי בהתקפת הקבוצה.

פצוע נוסף החוזר לכושר בימים אלו הוא אמיר בן שמעון, שגם הוא קרע את הרצועה הצולבת בשלב מוקדם מאוד של העונה, במסגרת משחק של הנבחרת הצעירה. כעת נותר לכל השחקנים המחלימים מפציעות לעשות הכנה טובה במסגרת אימוני טרום העונה, כדי להגיע כשירים לפתיחת העונה. אין ספק כי היכולת שלהם, בשילוב הרעב לכדורגל והתסכול מכך שלא יכלו לסייע לקבוצה ברגעיה הקשים, צפויים להוציא מהם את המיטב בעונה הקרובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך