מרגיז: לא מוכנים להשכיר דירה לאם חד הורית עם ילד קטן

נ' תושבת העיר, שחזרה שוב לגור כאן, גרה כבר חצי שנה בבתים של חברות שמסכימות לארח אותה ואת ילדה בן ה-8. הסיבה, היא מוגבלת בבנק ובעלי דירה לא מוכנים להשכיר לה בית בלי צ'קים. האם: "אני יכול לשלם. אני עובדת בשבילי ובשביל הילד, אבל איש לא רוצה להשכיר לי. הילד הולך לבית ספר מבתים של אחרים. הוא צריך את הפינה שלו". למעוניינים לעזור איציק: 0503883898

זה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. זה סיפור עצוב על נ', אם חד הורית לילד קטן בן 8 שעובדת לפרנסת ופרנסת בנה במשק בית, אבל אין מי שמוכן להשכיר לה דירה, והיא נאלצת כבר חצי שנה לעבור מחברה לחברה ומבית לבית.

הסיבה, האם מוגבלת בבנק. לכן הבנק אינו מוכן לתת לה צ'קים. למרות שהיא עובדת ולא נזקקת לעזרת אחרים, כשבעלי הדירות שומעים כי אין לה צ'קים, אף אחד לא מוכן להשכיר לה דירה והיא כאמור מבקשת את עזרת חברותיה הטובות. היא אינה יכולה לגור אצלן ללא הפסקה ולכן עוברת מחברה לחברה.

נ' היא ילידת אשדוד. לפני מספר שנים בודדות עברה לבאר שבע מאחר והשכירות שם זולה יותר. היא עובדת כאמור במשקי בית ולכן מצאה שם עבודה. אולם היא וילדה החליטו כי הם רוצים לחזור לאשדוד. היא חיפשה דירה, ראתה ואף מצאה כמה שהתאימו לה ולילד לגור בהן בשכירות, אבל כאמור ברגע שהודיעה שאין לה צ'קים, סירבו להשכיר לה.

נ': "מה אני רוצה בסך הכל. למצוא מקום לי ולילד שלי? הוא הולך לבית ספר ויוצא כל בוקר מבתים של אחרים. הוא רוצה את הפינה שלו גם לו מגיע. אני מוגבלת אבל לא פושעת. אני יכול לשלם. אני עובדת בשבילי ובשביל הילד, אבל איש לא רוצה להשכיר לי".

למעוניינים לעזור לאם ניתן לפנות לאיציק בטלפון:  0503883898

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך