"תברחו לשם.." חדר הבריחה הכי טוב באזור אשדוד ואשקלון

כמה קילומטרים ספורים מאשדוד תוכלו למצוא שני מרכזים עם ארבעה חדרי בריחה ייחודיים. החדרים הם הגדולים באזור ומשלבים פחד, אתגר וגם חוויה לילדים, בין היתר עם החדר "שכחו אותי בבית"... במקום גם אולם ימי הולדת, אזור לקריוקי וערבי גיבוש וגם טכנולוגיית מציאות מדומה, שמשלבת משחקים עם עמדות משחק שמיועדות לארבעה אנשים בו זמנית
"תברחו לשם.." חדר הבריחה הכי טוב באזור אשדוד ואשקלון

חדרי הבריחה פרצו לחיינו כבר לפני מספר שנים וגררו אחריהם התלהבות רבה. החדר שמעוצב בקונספט מסוים, אימה, משחקי ילדים וכו', הוביל אליו רבים. אל החדר נכנסים בדרך כלל מספר מסוים של אנשים על מנת לפתור חידה, כאשר הם נעולים ומחפשים רמזים בחדר, על מנת להתקדם ולהגיע ליעד הסופי שהוא גם פתרון מלא של כל החידות. חדר הבריחה הראשון של נדב נפתח כבר לפני שלוש שנים בלב אזור התעשייה באשקלון ברחוב הפנינים 38, המקום מעוצב בתפאורה ובחלל גדול שבו יכולים להיכנס בחדר עד 20 אנשים בו זמנית, מה שהופך את המקום לייחודי באזור אשקלון, אשדוד והסביבה. "כל חדר שלנו הוא הכי ייחודי, אין באזור אשדוד ואשקלון עוד חדרים כאלה, חדרים גדולים שיכולים להכיל כמות גדולה יחסית של אנשים. יש לנו את החדר הכי מפחיד, את החדר הכי ילדותי וטכנולוגיה חדשה של מציאות מדומה הכי מובילה כרגע בארץ, באזור נוסף", מספר נדב הבעלים.

בחדר הבריחה שבלב אזור התעשייה באשקלון, אפשר למצוא גם חדר קריוקי קטן שעושים בו ימי הולדת וערבי גיבוש שונים. כמו כן, בחדר הבריחה באזור התעשייה באשקלון, תוכלו למצוא את חדר "הכת הסודית", עם אלמנטים מלחיצים להזרמת האדרנלין לאוהבי האימה ובנוסף גם חדר היפנוזה שמעוצב כחדר צבעוני. נוסף על כך, נדב פתח לאחרונה חדר בריחה נוסף ברחוב בית המשפט 4 באשקלון, שם ישנו אולם לחגיגות יום הולדת שמיועד ספציפית לילדים, עם חדר שנקרא "שכחו אותי בבית" אשר נוצר בעקבות הסרט המפורסם… יתרה מזאת יש גם במקום חדר מפחיד שמכונה "הטירה השחורה", שמעוצב כבית מלון עם רוח רפאים. במקום החדש  בנוסף לאטרקציות האהובות והמושקעות של חדרי הבריחה המרשימים נוספת חוויה ייחודית נוספת. טכנולוגיית הVR  – עמדות משחק של מציאות מדומה, כאשר במקום ישנן 4 עמדות לטכנולוגיה הכי מתקדמת כרגע בעולם, בפרט בתחום הגיימינג. העמדות מאפשרות משחק של עד ארבעה אנשים שיכולים לשחק בו זמנית תוך השתתפות במשחקי פעולה, חשיבה, ריקודים, משחקי קצב ומוזיקה.

נדב, שהתאהב בתחום והבין את הייחודיות של חדרי הבריחה, מספר על החוויה של החדרים ועל טכנולוגיית המציאות המדומה שתפתח החל מחג החנוכה לקהל הרחב: "חדר בריחה זו חוויה שמעבירה גיבוש, חוויה חברתית ושיתוף פעולה. לכל חדר יש תסריט משלו עם אטרקציה ייחודית וזו חוויה לא שגרתית, זו חוויה שמוציאה מהקופסא ומאפשרת אתגר. בנוסף לגבי משחקי המציאות המדומה, זוהי טכנולוגיה חדשה ומאוד מיוחדת. מה שמיוחד כל כך בטכנולוגיה הזו היא שאתה מרגיש במציאות אחרת, אתה ממש נכנס לתוך המשחק ואתה נמצא בתוך עולם שלם שאתה מרגיש בתוכו". הוא ממשיך ומספר: "רוב האנשים שמגיעים אלינו חוזרים שוב. יש לנו חדרים מאוד מושקעים עם כל האלמנטים הכי מאתגרים שרק אפשר, זו פעילות של שעה וחוויה כיפית".

להזמנת מקומות חובה לתאם מקום מראש: 054-3951305

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך