משפטים לחולצות חתונה שאתם חייבים להכיר

חתונה היא קודם כל הצהרה מרגשת של שני בני אדם שמרגישים שמצאו את החצי השני שלהם, ובמקביל גם מסיבה מושקעת במיוחד
משפטים לחולצות חתונה שאתם חייבים להכיר

ישנם הסעיפים הכבדים כמו קייטרינג, אולם ודי.ג'יי, אבל בסופו של דבר מה שמייצר את האווירה הרצויה ובמקרים רבים ממש גונב את הפוקוס הם דווקא הגימיקים הלכאורה צנועים – כמו החולצות המיוחדות שמודפסות לטובת האירוע. הטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום מאפשרות לכל חתן וכל כלה, וכמובן גם לאחים או לחברים שרוצים לשדרג את החתונה, להדפיס חולצות מדליקות במחיר מצחיק, ולהוסיף עניין ופאן למסיבה.

משפטים לחולצות חתן

קטגוריה אחת של חולצות חתונה מודפסות היא אלה שמתאימות לחתן. משפטים שכדאי להדפיס על חולצות חתן הם כאלה שממחישים את השינוי המשמעותי בחייו – למשל "מעכשיו המילה האחרונה בבית היא שלי… כן, מאמי" או "מהיום אני כמו נמר… שקט והולך על 4" – וגם כאלה שמביעים התלהבות: "עכשיו זה רשמי – היפה בלבן זו אשתי!" (עם איור של אדם מאושר במיוחד).

עוד אופציות הן הדפסים דמויי חותמות, כמו למשל "חתן חדש" (בצורת השלט של "נהג חדש") או "Just Married" (עם איור של רכב חתן וכלה מקושט כהלכה).

משפטים לחולצות כלה

גם כלות רבות שמחות כמובן ללבוש חולצה עם מסר משעשע, כשמן הסתם בתוך הבדיחה מסתתרת גם מציאות. משפטים לחולצות חתונה של כלה יכולים להיות "Game Over" עם איור כזה או אחר, "Got Him!" עם ציור של מטרה או אישה בשמלת כלה גוררת גבר בחליפת חתן, "עשיתי את זה בשביל הטבעת", "לא לגעת! הוא שלי", וכו'.

משפטים לחולצות של אחים וחברים קרובים

בדרך כלל בחתונות גם האחים והחברים הקרובים מרגישים, ובצדק, שהם דמויות ראשיות במסיבה ועל כן כדאי להדפיס גם חולצות חתונה לחברים ולאחים. אצל החברים יכולים להופיע על החולצות משפטי קינה כמו "באה הכלה הלך הסוני", משפטי הסתייגות מהקונספט של חתונה כמו "בקרוב אצלנו? לא תודה!" (או לחילופין דווקא תקווה שבקרוב גם הם יגיעו לחופה, "בעצם זה כיף, גם אני מוכן להתמסר!"), ומשפטים שיכולים להוות בסיס לפלירטוט מוצלח כמו "הוא החתן, אני סתם נראה מצוין".

האחים והאחיות יציגו בדרך כלל על החולצה את הקשר המשפחתי. למשל, "אני לא שיכור, רק שמח שאח שלי סוף סוף התחתן" או "אחי אולי מתחתן, אבל אני פנוי…".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך