3 שיטות נפוצות להגדלת ישבן לנשים ולגברים

בשנים האחרונות ניתן להבחין בסגנון חדש שתופס תאוצה ונחשב לאחד הדברים "החמים" בשוק האופנה וגם מעבר לו. בעוד בעבר נהוג היה לראות נשים רזות, ללא קילוגרם אחד מיותר, כיף דווקא האישה העסיסית, בעלת הישבן העגול והמלא היא הדוגמה לאישה נחשקת ובריאה. בשל כך, יותר ויותר נשים מגיעות אל מרפאות וקליניקות לרפואה פלסטית ומבקשות לבצע ניתוח הגדלת ישבן.
3 שיטות נפוצות להגדלת ישבן לנשים ולגברים

מידע על שיטות נפוצות להגדלת הישבן

השיטה הנפוצה ביותר להגדלת הישבן היא באמצעות ניתוח, הליך כירורגי מדויק שנועד להגדיל את הישבן של הפציינטית או הפציינט. שיטה מוכרת נוספת היא הזרקת שומן בישבן, תהליך זה אינו מצריך הרדמה מלאה או חתכים אלא אך ורק הזרקה של שומן שנשאב מאזורים אחרים בגוף (למשל הבטן, היריכיים, הגב וכו'…) והעברתו באמצעות מזרק מיוחד לאזור הישבן, במקומות בהם הפציינטית רוצה למלא ולייצר מראה מעוצב יותר.

שיטה נוספת היא כאשר הרופא מסיר עודפי עור ושומן מתוך הישבן, במיוחד מהחלק העליון. באופן זה נוצר מראה של ישבן מוגבה ומורם ובדרך כלל נהוג גם לשלב תהליך של השתלת שומן כפי שהוסבר קודם. באמצעות העברה של שומן ממקום א' למקום ב' ניתן לייצר מראה אידיאלי לישבן.

כל מטופלת או מטופל יוכלו לבחור את השיטה שמתאימה להם ובהתאם למצב הרפואי, ימליץ המנתח והרופא על התהליך שמתאים ונכון להם.

למי יתאים ניתוח הגדלת הישבן?

אין הגבלה או הגדרה מסוימת למי יתאים הניתוח. הדגש הוא על מצב בריאותי והבנה כי מדובר בתהליך כירורגי בדרך כלל ולא תמיד ניתן להחזיר את המצב לקודמו. צריך להגיע לניתוח מוכנים ובטוחים כי זה שינוי שהנכם מעוניינים לבצע ובעיקר להכיר ולדעת מהם השלבים, ההכנות, שלבי ההחלמה וכדומה. ככל שתדעו יותר לקראת מה אתם הולכים, כך תהיו יותר משוכנעים אם זה מתאים לכם או לא.

מה משך הניתוח ולקראת מה אני מתכונן/ת?

נשים וגברים רוצים חושבים על איך להגדיל את הטוסיק ולבסוף בוחרים בניתוח להגדלת הישבן. חשוב להבין כי מדובר בתהליך שאורך זמן, בדרך כלל בין שעתיים לשלוש ומתבצע בחדר ניתוח, בבתי חולים שונים ברחבי הארץ.

במהלך הניתוח מוחדרת צינורית מיוחדת ודקה אל תוך רקמת השומן, אל האזור ממנו יישאב שומן לא נחוץ. את השומן הזה יחזיר לאחר מכן הרופא אל תוך רקמת הישבן וייצר למטופל/ת ישבן מעוצב. בדרך כלל ההתאוששות מהניתוח אורכת מספר שעות כאשר המטופל או המטופלת נשארים לנוח בבית החולים.

נהוג לשחררם תוך יממה ולעיתים אף מהר יותר לביתם, כאשר יש צורך לקחת פסק זמן ולנוח עוד כ-3 ימים בבית. ניתן גם לחזור לשגרה ואף לפעילות ספורטיבית תוך מספר שבועות, תלוי בהרגשת המטופל/ת ובהמלצת הרופא המנתח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך