יובל נעים: "ג'ראפי צריך להיות בנבחרת"

לאחר התיקו 1:1 מול מכבי פ"ת והצטיינותו של השוער, בקבוצה מחכים לזימונו לסגל הנבחרת. במחזור הבא מול בני יהודה יחזרו חלק מהשחקנים שנעדרו מול פ"ת.
שחקן רץ על המגרש
עזב. ג'ראפי (צילום: טל אקוקה)

במ.ס אשדוד הלכו כולם בסיום המשחק התיקו (1:1) מול מכבי פ"ת בהרגשה כי אלמלא יואב ג'ראפי התוצאה הייתה שונה לגמרי. בקבוצה אמרו כי לא יכול להיות שג'ראפי לא יהיה בסגל נבחרת ישראל.

גם המאמן יובל נעים התייחס לעניין: "לדעתי ג'ראפי הוא השוער הישראלי הטוב ביותר, הוא מוכיח את זה שבוע אחרי שבוע. הוא לא מקבל את מה שמגיע לו, מבין כל הישראלים הוא הכי טוב אבל ניתן לאלו שקובעים לעשות מה שהם מבינים".

כבר עתה ברור שלקראת העברות בחודש ינואר יהיה שינוי בעמדת הזרים. ייתכן מאוד שאפילו כמה מהם. גורם בקבוצה אמר: "צריך למזער נזקים עד לחלון העברות. אז נשנה את פני הקבוצה". במחזור הבא תשחק אשדוד מול בני יהודה בחוץ. מי שאמורים לחזור הם טום בן זקן הקפטן המוצהב, בנתי מושל ואולי גדי קינדה וחן עזריאל.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך