פ"ת 1: ג'ראפי 1

שוער מ.ס אשדוד במספר הצלות מדהימות השאיר את הנקודות באשדוד. אשדוד עלתה ליתרון משער של יובל יעקובוביץ', אבל לא שמרה אותו כשנכנעה לשער של מנור סולומון. אשדוד סיימה את הסיבוב עם 13 נקודות.
פ"ת 1: ג'ראפי 1
השער של יעקובוביץ' (טוטו פוטו)

יואב ג'ראפי צריך להיות בנבחרת. למי שיש עוד תהיות, שיראה את תקציר המשחק בין מכבי פ"ת לאשדוד. ג'ראפי במספר הצלות נדירות, דאג שחלוקת הנקודות תעשה והביא נקודה לקבוצה שלו ולמאמן יובל נעים, שעד כה השיג, ניצחון, הפסד ותיקו. אשדוד סיימה את הסיבוב עם 13 נקודות.

יואב ג'ראפי מנע שער בטוח כבר, אחרי 13 דקות. אבל ממש בטוח, גידי קאניוק בעט כדור נהדר לשער, ג'ראפי מנע בזינוק שער והדף נהדר. הכדור הגיע לחביבו שבעט מעשרה מטרים, שער?…לא אם שואלים את ג'ראפי בזינוק יותר מדהים מהקודם מנע את מה שנראה כבר "רק רשת".

ברוסו מפ"ת מעל איבניצ'יץ' (טוטו פוטו)

אשדוד שיחקה על מתפרצות שהוציא בעיקר דן ביטון, לעומת המשחק המסודר של פ"ת. באחת מהן הגיע הכדור לרומן הבראן (29), שבעט כדור חד ליד הקורה. פ"ת עוד הספיקה להחמיץ בכדור של מנור סולומון למשקוף (42), לפני שאשדוד בהתקפת הנגד (43) עלתה ליתרון. יובל יעקובוביץ' בעט כדור אדיר מ-20 מטרים לשער. יא בה יה איזה שער.0:1

קאניוק כמעט כובש. (צילום: טוטו פוטו)

10 דקות בתוך המחצית השנייה ואשדוד כמעט עלתה ל-0:2. דין דוד בסיבוב נהדר בתוך הרחבה בעט כדור חזק שפגש את הקורה, שהצילה את פ"ת.  אבל פ"ת לא התכוונה לוותר (67) וניר ברדע הציל שער, מטעות בהגנת אשדוד. אבל זה האות כנראה לבאות. מנור סולומון בביצוע יחיד עשה סלאלום ובעט מ-16 לרשת הגבוהה…עוד שער של יא בה יה. סולומון אוהב להבקיע באשדוד שכן כבש שער דומה במפגש הקודם בעונה שעברה.

זה לא שער. החמצה של דין דוד. (צילום: טוטו פוטו)

תאי בריבו מפ"ת בתוספת הזמן בכמעט כבש את שער הניצחון של פ"ת, אבל שוב היה במקום…נכון…ג'ראפי שדאג שהכדור לא ייכנס ושהנקודות יחולקו שווה בשווה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, קנזביץ', ברדע, ברוסיץ', סולומון, יעקובוביץ' (אווסו, 81), רייכרט, דן ביטון, הבראן, איבנצ'יץ', דוד (דודו ביטון, 79).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך