קבוצה מתושבי אשדוד נסעה לירושלים הקפואה לפנק את חיילי צה"ל

התכנון לנסוע היה עוד לפני שידעו על המערכת הגשומה שהגיעה לארץ. אבל הוחלט להמשיך כמתוכנן ולהגיע לחיילים שמוצבים באזור הכותל והר הבית ולהעניק להם מכל הטוב שהוכן עבורם לכבוד החנוכה.
קבוצה מתושבי אשדוד נסעה לירושלים הקפואה לפנק את חיילי צה"ל

הגשם, הרוח והקור לא עצרו אותם. קבוצה של תושבי אשדוד נסעה ביום שישי לירושלים הקפואה והגשומה, בכדי לפנק את חיילי צה"ל שנמצאים בשמירה ובאבטחה באזור הר הבית והכותל.

בתיאבון. מחליקם סוגניות לחיילים.

התכנון היה זמן רב לפני כן. היו מי שהתנדבו להכין עבורם מכל טוב, אבל החשש היה כי המערכת הגשומה בכל הארץ ובמיוחד באזור ירושלים, שם הטמפרטורות היו נמכוות מאוד מתחת ל-10, תגרום לדחייה. המארגנים רצו לנסוע לחיילים במיוחד לכבוד החנוכה. למרות הכל הוחלט להמשיך כרגיל. כמו שאמר אחד המארגנים אבי לוי: "גשם לא גשם אנחנו בדרך ללוחמים בירושלים".

לא ויתרו והגיעו למרות מזג האוויר.

הקבוצה מאשדוד הגיעה לירושלים והפתיעה את החיילים. מלבד הסופגניות שחולקו, הוכנה עבורם סעודה מיוחדת, והחיילים שהגיעו היו אסירי תודה למי שהגיעו עבורם, במיוחד במזג האוויר הקשה.

הכינו מכל טוב.

לוי: "תודה לך השם יתברך שזיכת אותי להגיע לשומרי חומות ירושלים הקדושה תודה רבה לאחים שלי  אייל דניאלס, אוראל לו, משה טטרו, עידן לוי  שלא מפספסים את הסיבוב של שישי. תודה רבה לתורמת היקרה סימה טלקר אביטבול, על 120 פריקסה שהוכנו לפנות בוקר במיוחד ללוחמים"

120 "פריקסה" בדרך לחיילי בירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך