בן 50 מאזור אשדוד שלח טופס לוטו ב-29 שקל וזכה ב-5 מיליון שקל

הזוכה, נשוי כבן 50 מאחד הישובים באזור אשדוד, גמלאי של מערכת הביטחון. הוא סיפר: "בעוד חודש הייתי אמור לשלוח מספרים חדשים, גם אחרי 5 חודשים לא התייאשתי, אני רץ עם המזל".
בן 50 מאזור אשדוד שלח טופס לוטו ב-29 שקל וזכה ב-5 מיליון שקל
יטוס לתאילנד עם המשפחה. (צילום: מפעל הפיס)

מפעל הפיס הודיע כי הזוכה בהגרלת הלוטו שהתקיימה בתאריך 1/12/2018 הגיע ביום רביעי בצהריים (5/12) לבית מפעל הפיס לקבל את זכייתו.

הזוכה, נשוי כבן 50 מאחד הישובים באזור אשדוד, גמלאי של מערכת הביטחון, שלח טופס לוטו ב – 29 ₪ בלבד. המספרים איתם הוא רץ קבועים והוא מחליף אותם אחת לחצי שנה.

הזוכה המאושר סיפר: "בעוד חודש הייתי אמור לשלוח מספרים חדשים, גם אחרי 5 חודשים לא התייאשתי, "אני רץ עם המזל" והפעם המזל האיר לי פנים. המוכר בדוכן אמר לי כי יש לי זכייה גדולה ועלי להגיע לבית מפעל הפיס לפדותה, רק כשהגעתי הביתה התפניתי לבדוק בצורה רגועה ושקטה את הזכייה ואז גיליתי לתדהמתי שזכיתי ב-5 מיליון ש"ח", סיפר הזוכה המאושר והוסיף, "אשקיע את הכסף בצורה מושכלת לטובת ארבעת ילדי. מימון לימודים באוניברסיטה ועזרה ברכישת דירה".

עוד אמר הזוכה כי: "בחופשת הלימודים הבאה בפסח נטוס כל המשפחה לחופשה חלומית בתאילנד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך