ההסכם בין אדומים אשדוד לרוני חג'ג' נחשף "בספורט סידי"

בתוכנית ביום חמישי האחרון נחשפו הפרטים,שבאדומים אשדוד שמרו עליהם. לאחר עימות מתוקשר הגיעו הצדדים לסיכום. כל הפרטים בכתבה. מאדומים נמסר: "מהלך זה נועד להבטיח את עתידה הכלכלי והמקצועי של המועדון".
ההסכם בין אדומים אשדוד לרוני חג'ג' נחשף "בספורט סידי"
עיקרי ההסכם. "ספורט סידי".

שבועיים קשים עברו על הפועל אדומים אשדוד. הקרע שהתגלע בין הוועד המנהל והעמותה, לבין הבעלים רוני חג'ג' על השליטה בקבוצה, כמעט והביא לפיצוץ. גם השחקנים חיכו לשמוע מה יהיה כי לא קיבלו את המשכורות שלהם לחודש שעבר והתלבטו באם לשבות.

יתרה מכך, היו"ר נועם פרקש והמנכ"ל נדב חסן כבר הודיעו כי יתפטרו עוד במהלך הפגישות עם חג'ג', אבל שוכנעו להישאר עד לסיכום.   בסופו של דבר השליטה עברה בצורה מאה לחג'ג' והוא המנצח היחיד בעימות הזה.

פרטי ההסכם בין הצדדים נשמרו באדיקות, אבל בתוכנית'ספורט סידי', ברדיו 'אשדוד אונליין לייב', נחשפו כל הפרטים. עיקרם מובאים לכם:

  1. חג'ג' יזכה למאה אחוזי שליטה
  2. הוועד המנהל יתפטר אחרי המשחק מול כפר קאסם שהיה בחמישי ולכן למעשה הם התפטרו
  3. חג'ג' יבחר את הוועד המנהל. או במילים אחרים ימנה את אנשיו
  4. יישארו 14 חברים בעמותה – אומנם הם נשאירם אבל בלי כח מעשי.
  5. כל חובות העבר וההתחייבויות העתיד הן על רוני חג'ג'
  6. חג'ג' יעביר 1.2 מיליון שקל העונה – חשוב לציין כי כבר העביר כמיליון
  7. מהעונה הבאה חג'ג' יצטרך להעביר כמעט 2 מיליון מינימום
  8. הסכם אינו תלוי זמן, אבל הוא בינתיים לתקופת מבחן של שנתיים.

מהקבוצ נמסר: "אנו שמחים לבשר כי לאחר ימים ארוכים של דיונים ומו״מ ארוך תוך שמירה על בסיס העקרונות וחזון הקבוצה, הצלחנו להגיע להחלטה ולהסכם על העברת זכויות הניהול של המועדון לרוני חג'ג'. מהלך זה נועד להבטיח את עתידו הכלכלי והמקצועי של המועדון, קידום וטיפוח של המערכת כולה ובנייה לדורות בכדי להביא את המועדון לפסגות הכי גבוהות אליהן הוא שייך.
אנו מבקשים מכולם כמו הנהלת המועדון לעמוד איתן אחרי החלטה זו ובכוחות מאוחדים של כל הגורמים לצעוד יד ביד קדימה לעבר המטרה, למען הצלחת המועדון והמשך צמיחה של המועדון משנה לשנה".

אגב אחת השמועות הייתה כי דוד רביבו שחקנה הוותיק, ימונה למנכ"ל הקבוצה. השחקן עצמו דחה את השמועות על הסף. בכל מקרה הקבוצה לא פרסמה דבר באופן רשמי על העניין הזה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך