סוער: לכיש עלה על גדותיו, כבאית נזקקה לחילוץ וצוותים בפעולה – צפו

המערכת הסוערת שפקדה את האזור ממשיכה לגרום לאירועים רבים. נחל לכיש מוצף, כבאית שירדה לתעלה נזקקה לחילוץ בעצמה וצוותי הכוננות של אשדוד ממשיכים בחילוץ ופתרון בעיות. המוקד העירוני מוצף בהודעות תושבים. מהעירייה נמסר: "עובדי עיריית אשדוד ממשיכים בעבודתם במטרה לשמר את המצב שכולל מתן מענה לקריאות מהמוקד".
סוער: לכיש עלה על גדותיו, כבאית נזקקה לחילוץ וצוותים בפעולה - צפו
נחל לכיש. צילום: נתנאל פריאנטי

הגשם והסערה שפוקדים את אשדוד ממשיכים להביא לאירועים רבים בעיר באזור.

נחל לכיש עלה על גדותיו. הנחל מוצף וגשם שצפוי להמשיך לפחות עד שבת, ממשיך למלא אותו. הרבה זמן כבר לא נראה נחל לכיש כפי שהוא עתה.

כוחות ההצלה פועלים גם הם ללא הפסקה. אבל באחד המקרים אפילו הם היו זקוקים לעזרה. אחת הכבאיות שהחליקה לתוך תעלה, הייתה זקוקה לחילוץ בעצמה, בכדי להמשיך לעזור למי שיזדקק לה.

גם צוותי הכוננות של עיריית אשדוד ממשיכים בעבודה. הם הסירו מרחוב תל חי עץ שנפל ואף מנקים את הקולטנים מפריטים המצטברים כתוצאה מירידת המשקעים ומשבי הרוח, בכדי שלא ייסתמו וייווצר שיטפון.

מנקים את הקולטנים (צילום: דוברות עיריית אשדוד)

מעיריית אשדוד נמסר: "עובדי עיריית אשדוד ממשיכים בעבודתם במטרה לשמר את המצב שכולל מתן מענה לקריאות מהמוקד, בקרה שוטפת בכלל רובעי העיר שנעשית באמצעות עובדי מנהל תפעול וסיירי הביטחון העירוני".

מטפלים העץ שנפל ברחוב תל חי. (צילום: דוברות עיריית אשדוד)

תושבים רבים פונים למוקד העירוני שמתוגבר כבר מתחילת הסערה וממשיך גם עכשיו, על מנת לדווח על מפגעים או ארועים אחרים שנגרמים בגלל מזג האוויר הקשה והסוער.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך