לראשונה העונה טולפסן יישחק עם מכבי אשדוד מול אילת

לאחר 7 מחזורים, יחזור טולפסן שנעדר מפתיחת העונה עקב פציעה וניתוח. הוא יישחק ביום שני עם אשדוד נגד אילת (20.10, הקרייה). וייס הפצוע ייעדר. אילת במקום הרביעי בליגה, אשדוד שביעית.
לראשונה העונה טולפסן יישחק עם מכבי אשדוד מול אילת
פותח את העונה. טולפסן (צילום: מנהלת ליגת העל בכדורסל)

לאחר 7 מחזורים בהם נעדר בגלל פציעה וניתוח שעבר בידו, יחזור מארק טולפסן, 2.06, שחקנה האמריקאי של מכבי אשדוד. הוא יעשה זאת במשחק מול הפועל אילת ביום שני (20.10, הקרייה).

כאמור טולפסן נפצע עוד לפני פתיחת העונה בידו. הוא נאלץ לעבור ניתוח ורק מעט לפני הפגרה חזר לאימונים. פגרת הנבחרת הייתה עבורו זמן טוב לאימונים, בכדי לחזור לכושר. המאמן בראד גרינברג התעקש מאוד להביא את השחקן ועכשיו תהיה לו הזדמנות לראות למה. החליף אותו בתקופת הפציעה ווינסטון שפרד, שעזב בשבוע שעבר.

עדיין פצוע. וייס.

מי שייחסר עדיין, גם הוא בגלל פציעה, הוא ספנסר וייס, שחקןנה המתאזרח היהודי אמריקאי של אשדוד, שנפצע במשחק ליגה ומאז הוא לא יכול לשחק. הוא צפוי להעדר, ככל הנראה עוד מספר משחקים. ההערכה לאחר פציעתו הייתה כחודשיים, אז מדובר בלפחות עוד כחודש. מפתיחת העונה לא עמד סגל מלא לרשותו של גרינברג.

אילת נמצאת במקום הרביעי בליגה עם 2 נקודות יותר מאשדוד שממוקמת שביעית. לאילת משחק אחד יותר מאשדוד, שתשלים אותו ב-22.12 מול הפועל ירושלים. כזכור המשחק מול ירושלים נדחה בגלל סל שהיה רופף, ונקבע מועד אחר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך