בזכות הפרסום באשדוד אונליין: הגשם כבר לא יורד בדירה של תושבת אשדוד

סיפורה של ד' מאזור ג', שפורסם "באשדוד אונליין", אשר גשם זלעפות ירד בתוך ביתה, הגיע לרבים, שהציעו עזרה. אחד מהם אלכס צורדקר, שעוסק באיטום הגיע ועזר לה באופן מידי. אז הסתבר לו שבעבר...ד' הייתה זו שעזרה לו. אלכס: "תראה איך הגלגל מסתובב. הכל משמיים. אלוהים נותן לך את ההזדמנות להחזיר". גם עורכת הדין לורה מישוק, תסייע בפיתרון משפטי. ד': "עכשיו אפשר לחיות. אין לי הצפות, זה פשוט הציל אותנו"
בזכות הפרסום באשדוד אונליין: הגשם כבר לא יורד בדירה של תושבת אשדוד
הגשם במקלחת של ד'

ד' מאשדוד חששה מסוף השבוע הסוער הזה. היא ידעה למה, בכל שנה בשנים האחרונות כשיורד גשם, ביתה מוצף. הסיפור הגיע ל"אשדוד אונליין", והפרסום הביא לכך שהיה מי שהגיע, עזר ועתה ד' יכולה לעבור את הגשמים הרבים שיורדים באשדוד ביומיים האחרונים.

כזכור ד' שגרה באזור ג', עם 3 מ-4 ילדיה בבניין ברחוב אבוחצירה 14/12, פנתה לכל מי שיכול לעזור. רבים שקראו את הסיפור רצו להגיש כל עזרה אפשרית. אחד מהם  אלכס צורדקר, בעל חברת "אלכס איטום", החליט לעזור. אבל לא ידע כי הוא עוזר…למי שעזרה לו בעבר.

אלכס מספר: "הגעתי למקום וגיליתי כי המקום מוכר. כשעליתי לדירה נזכרתי שלפני 4 שנים היא פרסמה על תנור שהיא מוסרת ללא תמורה ושמרה לי אותו. תראה איך הגלגל מסתובב. הכל משמיים. אלוהים נותן לך את ההזדמנות להחזיר".

אלכס צורקדר. "הזדמנות להחזיר"

אלכס נתן עזרה מיידתי ראשונית, אבל לאחר הגשם שיורד עתה הוא יגיע לסיים את העבודה ולתת פיתרון קבוע: "אני עוד צריך להגיע לשם. המקרה מאוד חמור ומים מהגג היו נכנסים לה לדירה כאילו יורד גשם. נתתי לה סיוע ראשוני. מצאתי את הבעיות ובעזרת השם ניתן פיתרון תמידי".

מי שעוד עזורת לה היא עורכת הדין לורשה מישוק, שמסייעת לה בכל הקשור לפן המשפטי בכדי שתוכל לקבל סיוע כפי שמגיע לה. ד' מתגוררת קומה האחרונה ועו"ד מישוק תבהיר לדיירים האחרים את מה שהחוק קובע מהבחינה הזו, לגבי חלקם בתיקון. בעבר ניסתה ד' לאסוף כסף מהדיירים האחרים ולדבריה זה לא עלה בידה. הטיפול המקורי עמד על מעל 10 אלפים שקלים.

ד' שהייתה נרגשת מהתמיכה אמרה: "בעקבות הידיעה שפרסמתם, עכשיו אפשר לחיות. אין לי הצפות, זה פשוט הציל אותנו. אלכס הגיע ועזר מיד. תראה איזה השגחה. פעם אני עזרתי לו ועכשיו הוא בא לעזור לי מבלי לדעת שזו אני. גם עו"ד לורה מישוק הייתה אצלי ועוזרת לי מול הדיירים. שאתה עושה טוב, אתה מקבל טוב"

.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה