נזקי הגשמים: רכב נפל לתעלה ונסחף כתוצאה מהגשמים העזים

כוחות ההצלה בעיר שעסוקים היום בחילוץ והצלת חיים בעקבות מזג האוויר הקשה, הוזעקו למס' זירות בעקבות דיווחים על רכבים שנסחפו ובתוכם נוסעים, בשלב זה אין נפגעים
נזקי הגשמים: רכב נפל לתעלה ונסחף כתוצאה מהגשמים העזים

מתנדבי איחוד הצלה הוזעקו לפני כמחצית השעה לשטח הסמוך לישוב ניר גלים בעקבות דיווח על רכב שנסחף בזרם מים, לאחר סריקות באזור בסיוע רכב שטח יעודי לא אותר דבר, אך דקות לאחר מכן נקראו צוותי ההצלה והחילוץ לצד השני של העיר, בין גן יבנה לכניסה לאשדוד שם רכב נפל לתעלה כתוצאה מהגשמים.

במהלך הלילה פעלו מתנדבי איחוד הצלה במספר זירות ברחבי העיר אשדוד בהם נתקעו תושבים עם רכביהם בשלוליות והצפות כאשר נוסעי הרכב אותרו יושבים על גגות הרכבים, בסיוע כוחות כב"ה ומשטרה חולצו כלל האנשים ובנס עד כה האירועים הסתיימו ללא נפגעים.

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולהימנע מכניסה לשלוליות מים גבוהות בהן לא ניתן לראות את המשך הדרך או לזרמי מים שעלולים לגרום לסחף המכונית כדי להמנע מפגיעה או אסונות מיותרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה