עיריית אשדוד: "צוותי כוננות וחילוץ יפעלו במהלך כל היום"

בעקבות הגשם, צוותי כוננות חורף של עיריית אשדוד, עובדים מאתמול בבוקר ללא הפסקה. צוותים מקצועיים מחולקים בכל רחבי העיר ונותנים מענה לכלל הקריאות והתרחישים בשטח, כמו לדוגמא פינוי עץ שקרס הבוקר. שלמה רוטנברג -מנהל התפעול: "אנו נמשיך לשמור על כוננות עד ראשון בבוקר וצוותי העירייה הגדולים ימשיכו וייתנו מענה".
עיריית אשדוד: "צוותי כוננות וחילוץ יפעלו במהלך כל היום"
עץ שקרס ברחוב תל חי. (צילום: דוברות עיריית אשדוד)

צוותים של עיריית אשדוד עבדו במהלך כל הלילה ונתנו מענה מהיר לכמות המשקעים העצומה שירדה לאורך כל הלילה. הבוקר הצירים היו פתוחים וצוותי העבודה ממשיכים בעבודתם לאור העובדה שהגשמים ממשיכים לרדת בעוצמה חזקה.

לאור תחזית מזג האוויר הסוערת[ כבר בתחילת השבוע, נערכה עירייית אשדוד לקראת מזג האוויר. צוותי עבודה רבים הועמדו בכוננות כבר לקראת יום רביעי והחל מיום חמישי בבוקר נכנסו לכוננות מלאה. בחמישי בלילה החלו לרדת גשמים עזים אשר גרמו למספר חסימות בעיקר באמצע הלילה. הכוחות שהיו בשטח העירוני הגיעו מיד לכל המקומות ונתנו מענה מהיר.

 

על פי עיריית אשדוד: "הבוקר כל הצירים העירוניים היו פתוחים והתנועה הייתה ללא הפרעה. הגשמים ממשיכים לרדת וכוחות הביטחון העירוני בשילוב מנהל תפעול, המוקד העירוני, ומנהלות הרובע, נותנים פיתרון מהיר לכל קריאה או לכל אירוע המתרחש ברובע".

הבוקר קרס עץ ברחוב תל חי. צוותי הכוננות של עיריית אשדוד הגיעו במהירות בכדי לפנות את העץ ולפתוח את הכביש לתנועה רגילה של מכוניות בציר התנועה. בעירייה מבטיחים טיפול כזה עד סיום המערכת הגשומה.

נחל לכיש. (צילום: דוברות עיריית אשדוד)

שלמה רוטנברג -מנהל התפעול של עיריית אשדוד:  "צוותי העירייה עובדים ללא הפסקה ונותנים מענה מקצועי ומהיר לכל תרחיש שנוצר, לאור המשקעים הכבדים מאוד שהחלו לרדת מאז שעות הלילה וממשיכים גם בשעה זאת .עד עכשיו למרות מספר מקומות שהיו בהן שלוליות ענק, מרבית העיר, למעלה מ-95 אחוז מהעיר, פתוחה לתנועה. חשוב לשמור על כללי הנסיעה ולדווח על כל מפגע .צוותים מקצועיים פרוסים בכל רחבי העיר ויענו לכל הקריאות והתרחישים בשטח .אני לא זוכר כמות משקעים כה גדולה היורדת ללא הפסקה ובעוצמה גדולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך