קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תארח את סוגרת הטבלה

המטרה באשדוד היא לנצח את ר"ג בשישי (מקיף ט', 14:45) ), לסיים את הסיבוב עם 4 הנקודות שנותרו בקופה ולהגיע מוכנים למשחקי הגביע עם הרבה בטחון. ביום שלישי תיערך הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המדינה,
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד תארח את סוגרת הטבלה
צילום: משה דהן

הפועל אשדוד (מקום שני, מאזן: 1:8 ניצחונות) תנסה להמשיך במרדף אחרי מכבי ראשל"צ, והיא תארח בשישי (מקיף ט', 14:45) את הפועל ר"ג, סוגרת הטבלה (ניצחון, תיקו ו-7 הפסדים). אשדוד השיגה שלשום ניצחון יוקרתי ברמת השרון – 24:27. ר"ג נוצחה במחזור האחרון בביתה מול עירוני רחובות 23:21 (ר"ג היא הקבוצה שכבשה עד כה הכי מעט בליגה – 229 שערים).

שימו לב לשרון שלם. ב-4 המחזורים האחרונים הוא מעלה את מאזן השערים שלו בעקביות. מ-3 מול רחובות, ל-4 מול חולון, 5 נגד מוצקין, ו-6 (מ-6) שלשום מול רמת השרון. מעבר לכך, יש לו תרומה גדולה בהצלחה של אשדוד העונה. בכלל, לו ולטל הרשקוביץ.

זהו כאמור משחק שני תוך שבוע ואשדוד שרוצה להמשיך את רצף הנצחונות חייבת להתייצב למשחק נגד רמת גן כאשר כל אחד מהשחקנים חייב לדעת שהמיקום של רמת גן לא נותן להם אפשרות לשאננות. המטרה באשדוד היא לסיים את הסיבוב עם 4 הנקודות שנותרו בקופה ולהגיע מוכנים למשחקי הגביע עם הרבה בטחון .

שמינית גמר גביע המדינה: ביום שלישי תיערך הגרלת משחקי שמינית גמר גביע המדינה, בהשתתפות 12 קבוצות ליגת העל, יחד עם 4 מקבוצות ליגות המשנה שהעפילו לחצי גמר גביע ברנר (מי שהבטיחו עד כה את השתתפותן הן מכבי ת"א ואס"א ת"א – שייפגשו אגב ביום ראשון לדרבי במסגרת המחזור ה-7 בליגה הלאומית. כמו גם מכבי פ"ת והעולה הרביעית תקבע בסיום המפגש בין מכבי ראשל"צ2 למכבי דימונה ביום חמישי הבא). המשחקים ייערכו ב-17 בחודש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך