השתלת שיניים ביום אחד- הפתרון המדהים שהגיע הזמן שתשמעו עליו

אם גם לכם אמרו שאין פתרון לבעיית השיניים שלכם או שאי אפשר להשתיל שתלים דנטליים בגלל מחסור בעצם, נסיגת חניכיים או אפילו סכרת והפתרון היחיד הוא תותבות נשלפות, כדאי שתמשיכו לקרוא. 
השתלת שיניים ביום אחד

הפתרון לבעיות שיניים מהסוג הזה קיים כבר מספר שנים ועדיין, הרבה מאוד רופאי שיניים לא מכירים אותו ולכן בדרך כלל תופנו לניתוח הרמת סינוס ולא תשמעו על הפתרון החדש. לשיטת ההשתלה הייחודית הזו קוראים השתלה בזאלית ואת מספר המומחים להשתלה הזו בארץ ניתן לספור על יד אחת. אז מה היא השתלה בזאלית ומה היתרונות שלה?

מהי השתלה בזאלית?

השתלה בזאלית מספקת פתרון של השתלת שיניים למחוסרי עצם- בעיה ממנה סובלים כ-20% מהאוכלוסייה המבוגרת. מדובר בניתוח כירורגי לא פשוט בתחום הפה ולסת, אך עדיין פחות מסוכן מהשתלת עצם שכרוכה בהוצאת עצם ממקום אחר בגוף והזזת עצב. ההשתלה הבזאלית היא פתרון טוב בהרבה מתותבות נשלפות אשר גורמות בסופו של דבר לספיגה של החניכיים ומפסיקות להיות מתאימות לצורת הפה.

יתרונות ההשתלה הבזאלית

מלבד היתרון שכבר צויין של התאמה לאנשים מחוסרי עצם ואפילו לחולי סכרת, קיים היתרון הגדול הנוסף של זמן הניתוח. בעזרת הטכנולוגיה המפותחת של היום, ניתן לבצע ניתוח וירטואלי עוד לפני הניתוח האמיתי בעזרת מחשב על מודל תלת מימד ובכך לחסוך זמן יקר ולבצע את הניתוח האמיתי בתוך מספר שעות בלבד ומכאן שמה הנוסף של ההשתלה הבזאלית- השתלת שיניים ביום אחד. אם פעם הייתם עושים השתלה של שתלים דנטליים במשך כמה חודשים עם הפסקות שיקום, היום זה כבר לא הכרחי. שבוע לאחר הניתוח תקבלו כבר את השיניים הקבועות שלכם. יתרון נוסף שחשוב לציין הוא שהניתוח נעשה בטשטוש עמוק כך שלאנשים שיש להם פחד מטיפולי שיניים, אין ממה לפחד, מה גם שהניתוח לא כואב או מורגש. חשוב לציין שההשתלה הבזאלית היא ההשתלה היציבה ביותר שקיימת כיום, היא מכוונת לעצמות המרכזיות בלסת שאינן נספגות כמו העצם שעליה יושבות השיניים ולכן היא תחזיק לכם למשך שנים ארוכות.

רוצים לקבל מידע נוסף או לקבוע פגישת ייעוץ?

השאירו פרטים באתר של ד"ר לרי ספוז'ניקוב, מומחה להשתלה בזאלית בתל אביב, או חייגו: 0723940811.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך