בשעה טובה: ישיבת מועצה ראשונה באשדוד

ישיבת מועצה חגיגית מתקיימת ברגעים אלה בבניין העירייה, זאת לאטשונה לאחר בחירות 2018 שהתקיימו לפני קצת יותר מחודש. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הקואליציה הרחבה היא הסיטורית בגדול שלה, היא תהיה יציבה"
בשעה טובה: ישיבת מועצה ראשונה באשדוד
יוצאים דלרך. המועצה החדשה (צילומים: דודו חן ודוברות עיריית אשדוד)

ישיבת מועצה ראשונה לאחר בחירות 2018 מתקיימת ברגעים אלה בעיריית אשדוד, לראשונה יהיו 29 חברי מועצה באשדוד. לאחר מערכת בחירות לא קלה הצליח ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו גבי כנפו להגיע לקואליציה רחבה הכוללת את רוב המפלגות בעיר למעט מפלגתו של אלי לחמני והלן גלבר.

לגבי הקואליציה הרחבה אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי כי: "הקואליציה הרחבה היא היסטורית בגדול שלה, היא תהיה יציבה"

יוצאים לדרך. ישיבת המועצה הראשונה

בין השאר דנו בהסכם סחר ושיתופי פעולה כלכליים עם הרפובליקה של סין, שאמור להביא בשורה ענקית לעיר אשדוד וכל זה במסגרת תכנית לאומית של סין, לחדש את דרך המשי ההסיטורית והעיר אשדוד נבחרה להיות המרכז מכל ישראל על דרך המשי".

מדובר בשניי מגדלים בגובה של 60 קומות שיהיו מרכזי סחר בינלאומי סיניים. ועוד 5 מגדלים של 22 קומות. מדובר על רכבת על עמודים מבטון ועל הקמה של מכון אקדמי עם 3 אוניברסיטאות סיניות ו-3 מישראל. זה ייעשה בשיתוף מפעל הפיס.

ראש העיר וסגניו.

מליאת המועצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך