עלון מאור מאיר ז"ל הגיע עד לקנדה

עלוני מאור מאיר ז"ל, שמופצים באשדוד ובבתי כנסת בארץ, מגיעים לאחרונה גם לחו"ל. עכשיו הגיעו העלונים לקהילות בקנדה (במונטריאול וטורנטו), ומסתבר כי הפכו ללהיט של ממש, בקרב בציבור הדתי בארה"ב ובקנדה. שמעון בו שמעון, שמפיץ את העלונים לזכרו של בנו מאור מאיר ז"ל: "יש הורים שמספרים שהילדים מחכים כל השבוע לעלון כדי לשבת אתו סביב שולחן שבת לקרוא חידושי תורה וסיפורים מעניינים"
עלון מאור מאיר ז"ל הגיע עד לקנדה

עלון מאור מאיר ז"ל ממשיך להכות שורשים בחו"ל, בקהילות קודש שבארצות הברית ועכשיו גם בקנדה, בערים טורנטו ומונטיראול. או כמו שאמר אחד מחברי הקהילה: "הם הפכו ללהיט".
לפני כחודשיים כתבנו כאן על הפצתו של עלון מאור מאיר בקהילות בארצות הברית, בהנהגתו של האדמו"ר ר' משה אהרון פינטו. מסתבר כי העלון ממשיך להכות שורשים והפצתו הגיעה לאחרונה גם לקנדה.

מי שמפיץ אותו בעיר אשדוד ובבתי כנסת בארץ ועכשיו גם בחו"ל, הוא שמעון בן שמעון, אביו של מאור ז"ל, שעושה הכל למען זכרו של בנו האהוב, שנפטר בגיל 16 בתאונת דרכים ולאחר מכן הסתבר למשפחה כמה בנם היה צדיק, וכמה בנם עזר בסתר לרבים והוא כל כולו בן 16.

האדמו"ר ר' משה אהרון פינטו, שבביקורו האחרון בארץ התראיין בתחנת הרדיו המקומית שבאשדוד, אומר שאין פלא שלעלון יש ביקוש גדול בארץ וגם בקהילות שבחו"ל מאחר ולדבריו: "כולו נעשה לשם שמיים להפצת תורה בעם ישראל". בהזדמנות זו הרב שיבח גם את כל פעילות הגמ"ח "חסדי מאור מאיר", בניהולו של שמעון בן שמעון שנעשית למען הקהילה.
שמעון בן שמעון: "בכל מקום שאני הולך עוצרים אותי אנשים, ואני מקבל מהם מחמאות על העלון ועל כל הפינות היפות והמחכימות שבו. יש הורים שמספרים שהילדים מחכים כל השבוע לעלון כדי לשבת איתו סביב שולחן שבת, לקרוא חידושי תורה וסיפורים מעניינים, וכן לפתור חידות ולהכיר מושגים חדשים ביהדות ובהלכה".

ממשיך שמעון ומספר : "אני מקבל תמונות של העלון ממקומות אחרים בעולם לדוגמא: לאחרונה שלח אלי בחור תמונה של העלון מקברו של רבי נחמן מברסלב . אתם בוודאי שואלים איך הוא הגיע לשם ? אין לי מושג אבל בכל אופן זה מעיד על חוזקו של העלון ושהוא מושרש חזק מאוד בקרב עם ישראל בארץ ובחו"ל ומבחינתי השמיים הם הגבול ובעזרת ה' שהעלון יגיע גם לקהילות קודש שבאירופה לזיכוי הרבים ולעילוי נשמת בני יקרי מאור מאיר ז"ל שנשמתו ורוחו מלווים אותו בכל אשר אני הולך ועוסק ואני לא אתפלא אם גם שם הוא יכבוש את ליבם של אחינו שבגולה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך