האישה הציעה נישואין פתוחים, הגבר מצא לו בן זוג…

מאבק סוער בין בני זוג הוביל להצעה לא שגרתית של האישה – תעשה מה שבא לך, ואני אעשה אותו דבר... הבעל הדהים את האישה בזמן שהחל לנהל קשר רומנטי עם גבר. דייני בית הדין הרבני הביעו את הסתייגותם מהתנהלות האישה, היא נאלצה למשוך את תביעתה, ופנתה לגישור מהיר בו הסדירו בני הזוג את גירושיהם.
גבר ואישה עם פנים מטושטשות

תביעה נדירה הגיעה לפתחו של בית הדין הרבני, ובמסגרתה דרשה האישה כתובה, לאחר שגילתה את נטיותיו המיניות של בעלה. לדברי פרקליטת הגבר, האישה היא זו שפנתה לגבר בהצעה לנישואים פתוחים, לאחר שככל הנראה מאסה בו, אך יוזמה זו יצרה תפנית לא צפויה ביחסיהם.

על פי תביעה אותה הגישה האישה, גילה לה הבעל, מייד לאחר פתיחת נישואיהם, שהוא יוצא עם גבר אחר, והאישה הפגועה שחשה מרומה, החליטה לעשות מעשה, ופנתה לביה"ד הרבני בדורשה לקבל גט וכתובה.

עורכת דינו של הגבר הגישה התנגדות לתביעה, ואליה צירפה צילומים של תכתובות ווטסאפ בין האישה לגבר, בהן היא מנסה לשכנע אותו לפתוח את נישואיהם, תוך התנסויות רומנטיות עם בני זוג נוספים.

לדברי הגבר, הוא מעולם לא הסתיר מאשתו את נטיותיו המיניות שנשארו בגדר פנטזיה כל עוד הם היו נשואים. בנוסף, טען הגבר שאין הוא רואה את עצמו מקיים זוגיות ארוכת ימים עם גבר, ומטרתו היא להקים ולקיים משפחה עם אישה. בדיון הביעו הדיינים את הסתייגותם מהתנהלות האישה, ועל כן, בעצה אחת עם עורכי דינה, היא משכה את תביעתה, ופנתה לגישור מהיר בו הסדירו בני הזוג את גירושיהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך