לא בליגה שלה

אחרי הניצחון על קרית-שמונה, חלמו במ.ס אשדוד על תוצאה טובה בחוץ מול מכבי ת"א. זה נגמר ב-4:0 למארחת. ת"א גדולה על אשדוד, בעצם על כל הליגה. בשבת תגיע מכבי פ"ת לאיצטדיון הי"א, שם צריכים לקחת את הנקודות.
לא בליגה שלה
מכבי כובשת (צילום: טל אקוקה)

אחרי הניצחון בשבת על קרית-שמונה, שהיה הראשון של יובל נעים, נפתח קצת התיאבון. אמרו אולי במשחק ביום שלישי, מול מכבי ת"א, בחוץ, אפשר לעשות תוצאה. תוצאה בהחלט הייתה, רק של מכבי ת"א. זה נגמר 0:4 למארחת. מכבי ת"א היא לא בליגה של אשדוד ולמעט ההפסד הגבוה, אין אכזבה מהעובדה שהקבוצה לא חזרה עם נקודות. ביום שבת תגיע מכבי פ"ת לאשדוד, שם הסיפור צריך להיות שונה.

בדקה ה-26 מכבי ת"א עלתה ליתרון ראשון לאחר לחץ על שער אשדוד. אלי דסה העביר רוחב ומצא את אבי ריקן, שבעט בנגיעה לפנימה והכניע את יואב ג'ראפי. עברו 10 דקות וכבר 0:2 למכבי ת"א. מסירת עומק של שוינפלד לאלירן עטר, שבעט מ-12 מ' כדור  לפינה הימנית של ג'ראפי ופנימה.

שחקני אשדוד מנסים לשמור על שחקני מכבי ת"א.

המחצית השנייה הייתה בשליטת מכבי ת"א, כמו הראשונה. בדקה ה-51 זה כבר 0:3. ברסקי הגביה כדור מצד שמאל ושוינפלד נגח לפינה השמאלית  של יואב ג'ראפי וכבש את שער הליגה הראשון שלו במדי מכבי תל אביב. עברו רק 8 דקות וזה נראה רע. אלירן עטר בבעיטה מדויקת נוספת קבע בצמד אישי את תוצאת המשחק  – 0:4.

עטר חוגג את אחד השערים שלו (צילום: טל אקוקה)

הקבוצה צריכה מהר להתכונן למשחק הבא מול מכבי פ"ת ולשכוח מהמשחק מול מכבי ת"א, כי אשדוד כרגע לא יכולה הייתה לעמוד מול ת"א. למעשה אף קבוצה בליגה לא יכול כיום לעשות זאת.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, ברדע, עמית ביטון (אדרי, 60), סולומון, אווסו (39, יעקובוביץ'), רייכרט, דן ביטון, הבראן, , קנזביץ', דוד (דודו ביטון, 54).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך