איך לנקות שטיחים באופן מקצועי?

ניקוי שטיחים מקצועי יכול להתבצע רק על ידי מנקים של חברה מקצועית. אינכם צריכים לשפשף בחוזקה או חלילה להשלים עם הכתמים הנמצאים על השטיח!
איך לנקות שטיחים באופן מקצועי?

ניקוי שטיחים מקצועי יכול להתבצע רק על ידי מנקים של חברה מקצועית. אינכם צריכים לשפשף בחוזקה או חלילה להשלים עם הכתמים הנמצאים על השטיח! מה נדרש מכם? להישאר בבית ולהזמין אליכם צוות של מנקים שיסירו מהשטיח כתמי מזון, שתן, קיא, שתיה או כל כתם אחר.

גם כמויות אדירות של אבק הופכות לכתמים

תחילה, חשוב להבין כי כתמים לא נוצרים רק מתאונות מקריות של קערת פסטה שנפלה על השטיח או שתן של בעל החיים שלכם. הכתם הפופולארי ביותר בכל הקשור לשטיחים הוא דווקא האבק. כמויות אדירות של אבק נצברות עליו בכל יום מחדש, כך ששאיבת השטיח מאבק היא הפעולה הנבונה ביותר שניתן לעשות. עם זאת, במידה ואתם לא נוטים לשאוב את האבק בתדירות גבוהה, דעו כי האבק יכול לייצר סביבה של כתמים שיפגעו בנראות השטיח. דעו כי אף פעם לא מאוחר להשיב לשטיח את המראה החיוני שלו – זאת עם שירות של ניקוי והסרת כתמים משטיחים!

ישנן תמיסות מיוחדות שתוכלו לרקוח בעצמכם בבית, כאשר הן מבוססות המון פעמים על חומץ, סודה לשתייה או סבון כלים. הבעיה הגדולה היא שהמון פעמים התגובה של החומרים ביחס לסוג השטיח אינה זו שתרצו לקבל, מה שיוצר יותר נזק מתועלת. השאירו את מלאכת הניקוי למנקים מקצועיים שינקו עבורכם את השטיח!

הטעות הנפוצה: להשאיר את השטיח בשמש

אולי הסבתות שלכם וגם האמהות שלכם היו משאירות את השטיח על חלון הסלון הפתוח להתאוורר בשמש. לא רק שהשטיח לא מתאוורר בצורה שכזו, אלא שהוא גם נפגם חזותית. קרני השמש המגיעות במגע עם השטיח שלכם למעשה פוגעות בצבע שלו ובנראות האחידה שלו. עם חברת "נקי ברגע" ניתן לנקות את השטיח מכל הכתמים וזאת באמצעות חומרים מיוחדים, טכניקות ניקוי מתקדמות ומכונה מתקדמת שעומדת בכל אתגר ובכל כתם.

ניקוי בבית הלקוח עם תוצאות משביעות רצון!

ישנן חברות המציעות לכם שירות של ניקוי שטיחים, אך עליכם להביא את השטיח למכבסה או בוטיק ניקוי מקצועי המתמחה בניקוי של שטיחים. הבעיה הגדולה? עליכם לגלגל השטיח שיכול לשקול משקל רב, להעמיס אותו על הרכב, להשאיר אותו בבוטיק הניקוי, לשוב ולהעמיס שוב את השטיח, לנייד אותו לדירתכם וכן הלאה. עם זאת, ישנן חברות המציעות לכם שירות של ניקוי בבית שלכם! השטיח לא צריך לזוז ממקומו בסלון, בחדר העבודה או בחדר השינה – יש מי שמטפל בו במקומו הקבוע.

כמה יעלה לכם לנקות את השטיח?

לא ניתן להשיב מראש על השאלה כמה עולה לנקות שטיח. בכדי לקבל את המחיר המדויק, על החברה המבצעת את הניקוי לדעת איזה שטיח יש לכם – שטיח פרסי, שאגי, שטיח עבודת יד וכן הלאה, ובעיקר להבין את היקף הכתמים ואת סוג הכתמים. מדובר על עלות של מאות שקלים שמעניקה לכם שטיח בעל נראות מחודשת שתורם לחלל בו הוא נמצא.

המאמר באדיבות נקי ברגע – ניקוי בדים וריפודים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך