מסיבת חנוכה חינם לילדי העיר של גמ"ח חסדי מאור מאיר

כמידי שנה יערוך הגמ"ח מצעד לפידים שייצא בשעה 16.30 ממתנ"ס "טנה" ויסתיים במסיבת חנוכה מדהימה, עם מופע, פרסים והפתעות, באודיטוריום "רמי נעים".
מסיבת חנוכה חינם לילדי העיר של גמ"ח חסדי מאור מאיר

כמדי שנה גם השנה יערוך גמ"ח חסדי מאור מאיר מסיבת חנוכה ומצעד לפידים, חינם אין כסף לילדי העיר, לזכרו של מאור מאיר ז"ל, בנו של שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח.

שמעון בן שמעון פועל להנצחת זכרו של בנו מאור, שנפטר בהיותו בן 16 ולאחר מכן התגלה עד כמה תרם בסתר לטובת כל מי שהיה זקוק. מאז עסוק הגמ"ח בעזרה לנזקקים  עם דגש מיוחד לילדים.

היום שלישי, 4.12. יערוך הגמ"ח מצעד לפידים שייצא ממתנ"ס "טנה" בשעה 16.30 ויסתיים במסיבה גדולה עם הפתעות מכל טוב ומופע לילדים באודיטוריום "רמי נעים" והכל חינם אין כסף. הקהל ובעיקר ילדי העיר והסביבה ומי שיחפוץ, מוזמנים.

בארוע יחולקו סופגניות, ייערוכ הגרלות ויחולקו הפתעות לילדים, כשהשיא תהיההופעה של "לירון האווריון". שמעון בן שמעון: "הכי חשוב לי זה לשמח ילדים שידם לא משגת לקנות כרטיסים למופעים בחנוכה. עבורנו שמחת הילדים היא התשלום הכי טוב שיכול להיות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך