איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?

הדבר הראשון והמשמעותי ביותר הוא התחום בו עוסק עורך הדין. המון פעמים ישנם אנשים שמקבלים המלצות חמות ממכרים וחברים על עורך דין ששירת אותם על הצד הטוב ביותר
איך לבחור עורך דין לענייני משפחה?
  1. באיזה תחום עורך הדין עוסק?

הדבר הראשון והמשמעותי ביותר הוא התחום בו עוסק עורך הדין. המון פעמים ישנם אנשים שמקבלים המלצות חמות ממכרים וחברים על עורך דין ששירת אותם על הצד הטוב ביותר, והם אכן מסתייעים בו בסופו של דבר. הבעיה הגדולה היא שכל עורך דין מתמחה ועוסק בתחום אחר, כך שכדאי להיצמד דרך קבע אל עורכי הדין שעוסקים בתיקים הרלוונטים אליכם. כך לדוגמא: אם הסוגייה הרלוונטית הינה משמורת ילדים בגיל הרך, יהיה נכון לעבוד רק אל מול עורך דין העוסק בתחום הגירושין והמשפחה.

 

  1. מה הניסיון של עורך הדין?

כל אדם המעוניין לעבוד עם איש מקצוע מכל תחום, בוחר בהכרח באיש המקצוע בעל הניסיון הרב ביותר. כשמדובר על עורך דין, לא תוכלו להתפשר על עורך דין מתחיל, ובמידה רבה ישנה חובה עליכם לעבוד רק עם עורך דין מנוסה. עורך דין שכזה התנסה ביותר תיקים, עמד ביותר אתגרים, נחשף ליותר תקדימים והצליח בתיקים רבים יותר בהשוואה לעורך דין מתחיל. על כן, אם אתם מחפשים עורך דין במטרה לברר לגבי חזקת הגיל הרך, יהיה נכון לחפש את עורך הדין המנוסה והמומלץ ביותר בתחום זה.

 

  1. לקטו המלצות של לקוחות מרוצים

אל תקנו חתול בשק בשום אופן, וגם אם הגעתם אל עורך דין שנראה לכם שהוא זה המתאים לכם, דרשו בהמלצות. ההמלצות צריכות להתמקד בשני מישורים: המישור המקצועי והמישור האישי. עורך דין יהיה האדם שילווה אתכם לאורך תקופה – החל מייעוץ בלבד ועד ייצוג בבית המשפט. לכן, חשוב שהוא יהיה זמין ונעים לכם, כך שתוכלו לעבור את הדרך, שאינה תמיד קלה, עם אדם שאתם מרגישים לידו בנוח ושאתם מרגישים כי הוא מכיל אתכם.

 

  1. אל תסתפקו בשיחת טלפון, הגיעו לפגישה

קיבלתם המלצה חמה על עורך דין? מומלץ מאד שלא לסגור איתו דבר בטלפון אלא להגיע לפגישה. בטלפון אתם מתרשמים רק מקולו של עורך הדין, ואילו בפגישה פנים מול פנים אתם יכולים להתרשם מהמשרד של עורך הדין, בעמידה שלו בזמנים, בקבלת הפנים שלו אליכם, ברמת השיחה, ההכלה, ההקשבה וההבנה אתכם. פגישה שכזו יכולה להעניק לכם תמונה בהירה יותר ביחס לשאלה – האם בחרתם נכון. משמורת ילדים עד גיל 6 הינה נושא מורכב ורגיש, וחשוב שמי שיטפל בתיק שכזה יהיה איש מקצוע מצד אחד, אך אדם אנושי מצד שני.

 

  1. עד כמה עורך הדין זמין לכם?

וחשובה לא פחות היא הזמינות של עורך הדין. בעוד ישנם עורכי דין שיקבלו אתכם בזרועות פתוחות, יהיו אלו שיגידו לכם כי הם מתפנים לתיקים חדשים רק בעוד כחודש. לכן, הבטיחו מראש כי עורך הדין זמין ויכול לייעץ לכם או לייצג אתכם באופן מידיי – כמו עורך דין גירושין ומשפחה – טל איטקין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך