מ.ס אשדוד זכתה ב-100 אלף שקל דמי השבחה על שחקן נוער

שלושה בוררים של ההתאחדות לכדורגל פסקו את הסכום לטובת מ.ס אשדוד. המדובר בשחקן שגדל במחלקה מגיל צעיר, נכנס "להסגר" קטין בגיל נוער, לא הגיע באופן חד צדדי לאימונים ועזב לבני יהודה. "אין חולק כי תרומתה של הקבוצה המעבירה להתפתחותו המקצועית של השחקן הינה גדולה". כתבו בוררי ההתאחדות.
לוגו מ.ס אשדוד

בדיון בפני שלושה בוררים בהתאחדות לכדורגל, עו"ד יעקב סנדלר, עו"ד זרי חזן ועו"ד גיל סולומון, נפסקו 100 אלף שקלים לטובת מועדון ספורט אשדוד, שדרשה דמי השבחה עבור שחקן שגדל במועדון והחליט לעבור לבני יהודה, תוך שהוא מודיע על הסגר קטין.

הקטין שהיום הוא בן 17 ו-11 חודשים, שיחק באשדוד מגיל 9 ועבר דרך כל הקבוצות במחלקה. בדיוק לפני שנה הוא הודיע על כניסה "להסגר קטין", ועבר לבני יהודה. השחקן לא הגיע לאימוני אשדוד באופן חד צדדי.

ההחלטה של הבוררים תמכה בבקשת אשדוד וטענה כי: "אין חולק כי תרומה של הקבוצה המעבירה להתפתחותו המקצועית של השחקן הינה גדולה". השחקן או בני יהודה יצטרכו בתוך 30 יום לשלם לאשדוד את הסכום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך