בית הדין לעבודה הורה לעובדי נמל אשדוד לחזור לעבודה

אחרי דיון שנמשך מספר שעות בבית הדין האזורי לעבודה בב"ש, הורה בית הדין לעובדי נמל אשדוד לשוב מיד לעבודה מלאה ותקינה
פורקים מכולות מספינה

עובדי נמל אשדוד השביתו החל מאתמול (רביעי) בערב את הנמל, לטענתם בשל פגיעה מתמשכת בזכויותיהם מצד שר התחבורה וממשלת ישראל. "העובדים רואים למול עיניהם כיצד ממשלת ישראל פוגעת בפרנסתם, בזכויותיהם ובעתידם שלהם ושל בני משפחותיהם", נמסר מוועד העובדים.

עובדי הנמל מסבירים רשמית כי הנהלת הרכבת בוחנת אפשרות להעביר את עבודות פריקת המכולות שמגיעות ברכבת לתוך הנמל לידי חברה חיצונית. היום (חמישי) אמור להתקיים טקס חתימת כתב ההסמכה לחברות הולנדיות וסיניות שזכו במכרזים להפעלות הנמלים החדשים שיפתחו בתחילת העשור הבא, ולכן לא מן הנמנע שהשביתה היא צעד מחאה מקדים לפתיחת שוק הספנות לתחרות.

זאת ועוד, יו"ר ועד הנמל אבינועם שושן, החליט להתפטר באופן מפתיע, צעד שגורם יותר לאנדרלמוסיה בנמל אשדוד.

הנהלת נמל אשדוד הגדירה את שביתת הפתע של ועד העובדים "פראית" והודיעה כי היא "רואה את השביתה בחומרה רבה ומתכוונת לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי להשיב את העבודה לסדרה בהקדם האפשרי".

ההנהלה פנתה באופן דחוף לבית הדין האזורי לעבודה בבקשה להורות לעובדים לשוב לעבודה, ואכן היום בבוקר התקבלה החלטה שהעובדים מחוייבים לחזור לעבודה סדירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך