מועצת העיר ה-11 של אשדוד הושבעה

מועצת העיר החדשה של אשדוד הושבעה הערב, שני. המועצה תכלול 29 חברים כש-25 מהם יהיו בקואליציה בראשות של ד"ר יחיאל לסרי. אלי נכט, סגן ראש העיר החדש, אמר בנאום כי הוא מזמין את הציבור לראות את עץ האשוח שיהיה במתחם ה"ביג פאשן" וזכה לקריאות בוז.
מועצת העיר ה-11 של אשדוד הושבעה
צילום: דודו חן

בשעה טובה, מועצת העיר החדשה, ה-11 במספר של העיר אשדוד הושבעה הערב, שני, ולמעשה באופן רשמי כוננה ויצאה אל הדרך ותתפקד ב-5 השנים הקרובות.

בזה אחר זה עלו חברי המועצה החדשים/ישנים ונשבעו לשרת את העיר אשדוד. מועצת העיר תכלול 29 חברים ורובם יישבו בקואליצה בראשותו של ראש העיר הנבחר, ד"ר יחיאל לסרי, שזו תהיה לו הקדנציה השלישית שלו.

(צילום: דודו חן)

אירוע נרשם כשחבר המועצה חדש, אלי נכט שישמש כסגן ראש העיר, בחלק השני של הקדנציה, נאם והזמין את תושבי אשדוד לחגיגה סביב עץ אשוח במרכז ביג פאשן בעוד כשבוע. בתגובה קיבל  קריאות בוז, ונאלץ לעזוב את הבמה מבלי לסיים את נאומו.

על סיפור עץ האשוח נחשף בלעדית בתוכנית הבוקר של שי מלול "בוקר טוב אשדוד", ב"רדיו אשדוד אונליין לייב". העץ יוצב כמו בערים נוספות באחד ממקומות הבילוי המרכזיים באשדוד – "הביג פאשן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך