קמפינג למפונקים? יש דבר כזה!

יש שיגידו שהעולם מתחלק לשניים: אנשים שאוהבים את הטבע ואנשים שלא אוהבים, אבל בתוך הקבוצה של הלא אוהבים, קיימים כאלה שכן אבל קשה להם עם התנאים של לינה בשטח כמו מזג האוויר והנוחות. בשביל אנשים כאלה קיים פתרון מדהים שנקרא גלמפינג.
מתחם גלמפינג- קולוניה

מה זה גלמפינג?

המילה גלמפינג מגיעה משילוב שתי המילים Glamorous camping – קמפינג זוהר, מפואר. מה זה אומר? במקום לישון בשק שינה על האדמה הלא נוחה תוכלו לישון במיטות גדולות ונוחות (במקומות מסוימים גם זוגיות) ובמקום להתמודד עם קור/חום קיצוניים, תוכלו לישון באוהל עם מיזוג. לכל זה תוסיפו את העובדה שיש שירותים ומקלחות וקיבלתם חוויה מפנקת בטבע ללא כל מאמץ מצדכם.

כשאומרים גלמפינג מדברים בדרך כלל על אוהלי קנבס, אוהלי טיפי, אוהלי יורט וכד'. מלבד האוהלים ישנן אפשרויות נוספות לגלמפינג כמו בקתות העץ והקרוואנים המאובזרים והמפוארים.

מה יתרונות הגלמפינג?

חוץ מהשילוב של יוקרה, נוחות וטבע תוכלו ליהנות מהאינטימיות בלינה באוהל שכזה (בין אם מדובר על משפחות ובין אם זוגות), משקט ושלווה ששוררים בדרך כלל במקומות האלו ואפילו מחיסכון של כסף כי אתם לא תהיו באזורים מסחריים עם קניונים ומרכזי קניות.

איפה ניתן למצוא מתחמי גלמפינג בארץ?

הגלמפינג הגיע לארץ ב5-10 שנים האחרונות וניתן למצוא אותו בעיקר בקצוות הארץ- הצפון והערבה, שני נופים שונים לגמרי ומיוחדים. גלמפינג מיוחד במינו תוכלו למצוא באופן מפתיע באילת. המקום נקרא "כפר הים קולוניה", שוכן ליד גבול טאבה, בין ההרים עם נוף מדהים אל הים. המתחם מכיל 9 אוהלים, חלקם מתאימים לזוגות וחלקם למשפחות (אפילו למשפחות גדולות). באוהלים תוכלו למצוא מיטות מפנקות, מיזוג, מקלחות, שירותים, תאורה, שקעי חשמל, מכונת קפה ובחלקם אפילו ג'קוזי! לאוהלים מרפסות ופינות ישיבה עם נוף יפיפה. צמוד למתחם קיים גם מועדון צלילה כאשר הים הוא במרחק הליכה קצר מה שהופך את החוויה למושלמת. למתחם גם מסעדה עם ארוחות מפנקות בכל שעות היום ככה שלא תצטרכו לזוז מהמקום. אם נמאס לכם מהמלונות באילת ובא לכם חוויה שונה ומיוחדת, קמפינג באילת בגלמפינג קולוניה הוא בדיוק המקום בשבילכם.

לצפייה באוהלים ולהזמנת מקומות היכנסו לאתר של קולוניה או התקשרו: 054-4422025

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך