יובל נעים לקראת מכבי ת"א: "יש סיכוי לעשות תוצאה טובה"

לקראת מכבי ת"א בשלישי (20.30, נתניה), ערך מאמן אשדוד מסיבת עיתונאים. רומן הבראן צפוי לחזור, גדי קינדה בספק. אימון ראשון ליצחק אספה.
יובל נעים לקראת מכבי ת"א: "יש סיכוי לעשות תוצאה טובה"

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק מול מכבי ת"א, מחר, שלישי (20.30, נתניה). אשדוד לאחר ניצחון על קרית-שמונה, יודעת מול מי היא משחקת ובקבוצה רוצים לעבור את המשחק הזה ולהוציא תוצאה טובה. מאמן הקבוצה יובל נעים התייחס למשחק, במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר, שני באשדוד.

״מטבע הדברים קבוצה שלא מנצחת הרבה זמן אז ברגע שהיא כן מנצחת יש רגשות, יש שמחה אבל השחקנים יודעים שאפשר לשמוח ביום של המשחק, יום אחרי ולהתייחס כבר למשחק הבא וזה מה שאנחנו עושים".

נעים המשיך: "אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. צריכים לעשות את הדברים שאנחנו צריכים לעשות ותלויים בנו. אני מאמין שאם נראה טוב אז יהיה לנו גם סיכוי לעשות תוצאה טובה". לגבי ההרכב אמר נעים: :"אנחנו לא משנים מערכים כרגע, אין לנו גם כרגע אפשרות לשנות. אנחנו משחקים במערך קבוע, אני מקווה שאם ישחקו בצורה טובה אז גם יהיה אפשר לעשות תוצאה טובה״. כמו שזה נראה רומן הבראן יחזור לשחק, אחרי ההרחקה.

נעים סיכם: ״להגיד שאנחנו באים לנצח את מכבי תל אביב בחוץ זה קצת יומרני מידי, ניתן להם את הכבוד הראוי. אנחנו פחות מסתכלים על תוצאה, אנחנו רוצים להיראות טוב ואם נצליח אז אולי גם נעשה תוצאה טובה״.

למעט הבראן שיחזור ככל הנראה, לא ברור לגבי גדי קינדה. קינדה שחזר מפציעה, היה בספסל הקבוצה מול קרית-שמונה ולא שולב. יתכן שמול מכבי ת"א ישולב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך