יובל נעים: "מרגיש כאילו תמיד הייתי פה"

מאמנה החדש של מ.ס אשדוד, הבהיר לאחר הניצחון 0:1 על קרית-שמונה, כי ידע שהגיע למקום הנכון. יואב ג'ראפי שעצר פנדל והשאיר את הנקודות באשדוד: "מחכה להיות חלק מסגל הנבחרת".
נעים. ייעדר. לוי ואוחיון יחליפו
נעים משמאל (צילום: טל אקוקה)

יובל נעים מאמנה של מ.ס אשדוד, אמר כל השבוע שהוא הגיע למקום שרצה להגיע אליו. במסיבת העיתונאים לאחר המשחק בו ניצח 0:1 את קרית-שמונה, הוסיף נעים: "תמיד אני הולך עם תחושת הבטן שלי".

יובל לפני הכל. איך ההרגשה לחזור ועוד לנצח

"אין הרגשה יותר טובה מאשר להגיע למשחק הראשון ולנצח. אתה גורם לאנשים להיות מאושרים. בדרך כלל שיש שינוי של מאמן יש את האפקט שלו זה מה שעשה את ההבדל אבל יש הרבה מזל כי אם ג׳ראפי לא לוקח את הפנדל זה היה נגמר ב-1:1. אני מצפה מהקבוצה שלי לשחק הרבה יותר טוב, אבל אי אפשר לצפות שהכל יתחבר במשחק הראשון"

נעים המשיך: "היינו צריכים להוסיף מימד של התלהבות ורוח לחימה. במחצית הראשונה התוצאה המשקפת הייתה 0:3 וחבל מאוד שלא עשינו את זה. מטבע הדברים, במחצית השנייה הלכנו אחורה וברוך השם שיש לנו את ג׳ראפי.  לא היה לי ספק שיעצור את הפנדל ואמרתי לשחקנים לרוץ לכדור החוזר"

זה נראה כאילו כל הזמן היית פה ולא רק שבוע

״נכון. אני גם מרגיש את החיבור הזה ואני מכיר את עצמי, תמיד הולך עם תחושת הבטן שלי, והיא הייתה מלכתחילה להגיע לאשדוד. שמח שזה קרה”.

השאיר את הניצחון באשדוד. ג'ראפי. (טל אקוקה)

גיבור המשחק היה יואב ג'ראפי שוער של אשדוד שעצר בצורה מדהימה פנדל והשאיר את הנקודות באשדוד.

ג'ראפי עזוב הכל, איך לוקחים פנדל כזה? שחקן קרית-שמונה לא החמיץ, אתה עצרת

"הוא בעט פנדל טוב ואני שמח שהצלחתי להגיע לכדור. זה הרבה מזל גם. אנחנו בעיקר שמחים מהתוצאה"

ומה עם הנבחרת לא הגיע הזמן?

"אני רוצה להיות חלק מסגל הנבחרת זה הכבוד הכי גדול שיכול להיות. מחכה שזה יקרה, מאמין שזה יקרה"

אתה רואה משהו חדש בקבוצה לאחר הגעת יובל נעים?

"יובל הגיע עם הטירוף שלו, מה שהיה חסר לנו. יובל בא הביא משהו חדש, קצת שיגעון שהיה חסר פה. מקווים שזה יעבוד גם בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך