מזל טוב אדון נעים, תודה מר ג'ראפי

ניצחון ראשון במשחק הראשון. יובל נעים מאמנה החדש של מ.ס אשדוד רשם ניצחון סופר חשוב על קרית-שמונה במשחקו הראשון על הקווים, 0:1 קטן גדול. הוא חייב את הנקודות גם לשוער יואב ג'ראפי שעצר פנדל בדקה ה-67 והשאיר את הנקודות החשובות באשדוד. אשדוד מעל לקו האדום ובשלישי היא תפגוש את מכבי ת"א, במחזור אמצע השבוע.
מזל טוב אדון נעים, תודה מר ג'ראפי
דוד כובש. (צילום: טל אקוקה)

100 אחוזי הצלחה.  בכל משחק העונה בו על הקווים היה מאמן חדש, זה נגמר בניצחון בכורה שלו….אז זה קרה גם ליובל נעים. מאמנה החדש של מ.ס אשדוד ניצח במשחק הבכורה שלו את קרית-שמונה 0:1. אשדוד ניצחה כי הגיע לה לנצח וגם בזכות הצלה נדירה של פנדל של שוערה יואב ג'ראפי.

.בנוסף, אשדוד רצתה יותר וזה הבדל גדול. היא גם שיחקה מסוד, בקצב מהיר במיוחד במחצית הראשונה, בה יכולה הייתה לרדת עם יותר משער אחד, עליו שמרה מכל משמר במחצית השנייה. עכשיו צריך לראות עם האפקט יעבוד גם…במשחק הקרוב מול מכבי ת"א ביום שלישי. אבל זה סיפור אחר..

כבר בדקה ה-5 אפקט המאמן עבד, בהתקפה מהספרים. דן ביטון במתפרצת שלח את איבנצ'יץ' באגף שהוציא רוחב ודין דוד הקדים את כולם וכבש שער ראשון בעידן יובל נעים. יואב ג'ראפי בדקה ה-10 מנע את השער השבועי שלו מבעיטה של מרכוס דניס, אבל אשדוד מצידה החמיצה את ה-0:2 שלנ מבעיטה של דן ביטון למשקוף (12), שנראתה כבר בדרך לרשת.

2 דקות למחצית עוד כמעט של דן ביטון. דין דוד שכבש ממסירה שלו השאיר את ביטון מרחק בעיטה והוא ספק נפל, ספק איבד את הכדור ואיבד בכך הזדמנות מעולה לרדת למחצית ביתרון מבטיח. אשדוד ירדה רק ביתרון של 0:1.

משחק הבכורה. נעים לצד עוזריו אלי לוי ומשה אוחיון (צילום: טל אקוקה)

אחרי הקצב של המחצית הראשונה, המשחק קצת נרגע בפתיחת המחצית השנייה. ראינו פחות הזדמנויות ליד השערים. אבל משום מקום קרית שמונה כמעט חזרה. בן רייכרט נגע בכדור בידו (67) וואלון אחמדי מקרית שמונה, הטוב במגרש מצידה של האורחת, בעט פנדל נהדר לפינה השמאלית ויואב ג'ראפי בזינוק מדהים הציל את הפנדל. מדהים מדהים ועוד פעם מדהים.

נעים הגיב מצוין, עיבה את הקישור ושיחק עם שניים בהתקפה, קנזביץ' וגלילי. בדקה ה-74 קנזביץ' כמעט ראה רשת, אבל נגח ממצב טוב וחופשי מעל המסגרת.

היו חייבים ניצחון. שחקני אשדוד. (טל אקוקה)

אשדוד ירדה להגן על הניצחון בדקות האחרונות. היא צופפה את המשחק שהתנהל ברובו במחצית המגרש שלה. שחקני הקבוצה נתנו הכל, היה ברור להם, שה-3 נקודות האלה ייאשרו באיצטדיון הי"א. הם נשארו.

הצלת המשחק. ג'ראפי עוצר את הפנדל של אחמדי. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, ברדע, עמית ביטון, סולומון, אווסו, רייכרט, דן ביטון, אבנציץ' (גלילי, 46), קנזביץ' (89, דודו ביטון), דוד (יעקובוביץ', 72).

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך