עברו גם את "הכבשה השחורה"

אשדוד ניצחה את מכבי חולון 31:34, אותה חולון שבמשך שנים עושה "בעיות" לאשדוד בליגה. המשחק היה צמוד ומתוח לאחר ש-2 שחקני אשדוד והמאמן בוטנקו הורחקו לקראת הסיום.
עברו גם את "הכבשה השחורה"
גאבור לאנגהאנס. 8 שערים.

לאורך השנים חולון  הייתה "הכבשה השחורה" של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. שחקני אשדוד עלו נחושים לנצח, הובילו כל המשחק וניצחו בצדק 31:34.

.המשחק והיה צמוד לאורך כל המחצית הראשונה והסתיים בתוצאה 11:12  לאשדוד.  חולון הצליחה לחזור במחצית השנייה ולהשוות את התוצאה, בדקה ה-34. אבל שרון שלם וגאבור לנגהנס המצויינים הביאו ליתרון אשדודי בשני שערים.

כאו הורחקו שני שחקני אשדוד וגם המאמן אולג בוטנקו הורחק. 3 דקות לסיום וחולון בהרכב מלא תקפה מול שני שחקני הגנה ושוער. שחקן חולון זרק לשער והחמיץ הזדמנות מצוינת לחוזר למשחק. זה נגמר 31:34 לאשדוד וניצחון גדול עם סיום מותח. הקיצוני השמאלי שרון שלם הצטיין.

הבקיעו לאשדוד: גאבור לאנגהאנס – 8, שרון שלם – 6,  יוסי ביטרמן, עמרי קושמרו וטל הרשקוביץ – 4 שערים כל אחד, יותם טל ושי הרשקוביץ – 3, אדיר כהן ודור קלדרון – 1  כל אחד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך