משחק הבכורה של יובל נעים: "נקווה שנצא לדרך חדשה"

בשבת (18.15, הי"א) יפגוש נעים עם קבוצות החדשה, מ.ס אשדוד, את קרית שמונה. נעים: "ההרגשה לחזור היא נהדרת. נקווה שנצא לדרך חדשה. ברגע שאתה מפסיק להתרגש אתה צריך להפסיק לאמן".
משחק הבכורה של יובל נעים: "נקווה שנצא לדרך חדשה"
משחק הבכורה שלו. נעים במסיבת העיתונאים.

לפני שבוע בדיוק מונה יובל נעים למאמנה החדש של מ.ס אשדוד במקומו של בובי מילבסקי. היום שישי, הוא ערך את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן אשדוד לקראת המשחק בשבת (18.15, איצטדיון הי"א) מול קרית-שמונה.

יובל מתרגש?

"ההרגשה לחזור היא נהדרת. נקווה שנצא לדרך חדשה. ברגע שאתה מפסיק להתרגש אתה צריך להפסיק לאמן".

אחרי שבוע כמאמן איך אתה מסכם את התקופה הקצרה הזו?

"זה היה שבוע מאוד מעניין שבו הכרתי את השחקנים. עד שהקבוצה תתחזק אנחנו מקווים לעשות כמה שיותרתוצאות טובות עד ינואר ואז תתחזק".

נעים התייחס להגעתו לאשדוד וחזרתו לליגת העל: "אם הייתי רוצה לחזור לאמן הייתי חוזר לפני היו לי מספיק הצעות. ברגע שהרגיש לי לחזור לאשדוד, עשיתי זאת".

נעים נשאל על סיכויי הקבוצה לקראת משחק מול קרית-שמונה בשבת ולחסרונם של מספר שחקנים, בינהם  גדי קינדה, חן עזריאל, תום מונד, קרלו ברוסיץ' ובנצי מושל.

"אנחנו לא מחפשים תירוצים. גם השחקנים שנמצאים כרגע ישחקו הם שחקנים טובים. נצטרך לשפר כמה דברים שלא היו בעבר. יש פה   שחקנים צעריים ומכושרים. אבל הם צריכים להבין שרק הכישרון לא מספיק והם צריכים להביא עוד כמה דברים לעשות בכדי תוצאות טובות. יש לנו קבוצה טובה, צעירה ונמרצת שיכולה להוות יריב לכל קבוצה בליגה".

ניתן להישאר בליגה? הביאו אותך לעשות זאת

"אם לא הייתי מאמין בזה לא הייתי מגיע לאשדוד"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך