תחזית אסטרולוגית שבועית

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 30/11/18 ועד 06/12/18
תחזית אסרולוגית

טלה: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם, בעשייתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. השבוע הקרוב, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים. חשוב לדעת, שמשאלת לב שהתגשמה בחייכם, היא איננה תוצאה של "מזל" אלה תוצאה של התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, שעזרו לכם ב"ה לממש תקווה ושאיפה ולהפוך את חלום למציאות. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. לנשואים: שבוע טוב לתת לזוגיות שלכם את הטיפול שלו היא זקוקה. הקצאת זמן לטיפוח התא הזוגי תשפיע לטובה על מישורים נוספים בחייכם. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק.

שור: רבים מכם שוב נשאבים למרה שחורה. והשבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולהגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם. בעבודה: אין לכם הרבה חשק להיות אבל אין ברירה. חשוב מאוד להקפיד ולהיזהר מתאונות קטנות ומעצבנות שעשויות להתרחש בגלל חוסר תשומת לב וריחוף. כמו כן הקלפים מצביעים על כך שיש מי שמרכל ומדבר עליכם והדבר גורם לאנרגיות שליליות, לחוסר חשק ולבלבול. אל תתביישו לחמס והגנו על עצמכם בעזרת עשייה, חשיבה חיובית, תפילה ואמונה. זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב. לרווקים: קשר שהחל לא מזמן מונע ממניעים יצריים בלבד ועליכם להיזהר שלא לתת את ליבכם בצורה עיוורת. כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

תאומים: השבוע של מזל תאומים לא פשוט. משהו עובר עליכם ויש לכם נטייה להתקדר ולהחמיץ פרצוף. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. ואכן, חברים ובני משפחה עלולים להרגיז לגרום לאכזבה על כן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. רק ההבנה שלכל דבר אשר מתרחש בעולם יש משמעות תאפשר לכם לחזור לנתיב של צמיחה במהירות הרבה ביותר. רק הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים סביבכם אינם קורים סתם וכי לכל מקרה שאלוהים שולח לכם, יש תכלית אחת והיא לאפשר לנשמתכם לתקן דבר מה מעברכם ולהשתחרר מעוון קדום. כדי לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת המסכנות והרחמים העצמיים בטל בשישים. ההתחברות לידיעה כי החיים הם גלגל, פעם אנו למטה ופעם אנו למעלה, תאפשר לכם להבין שתמיד יש יום חדש שמביא עמו תקוות חדשות. לכן, כל שנותר לכם הוא לתת לעצמכם הזדמנות נוספת להתחיל מבראשית. עבודה: תחושת הביטחון הכלכלי בירידה. חשש על רקע כספי, פחד עוני ודאגה מהעתיד לבוא. פיטורים או הפסקת עבודה יוצרים מתח ואכזבה מהמערכת ומחברים ומציפיות שלא מתממשות. זוגיות: בן הזוג גורם לאכזבה והדבר פוגם בחשק שלכם. לאחרונה אתם נוהגים בהססנות מה בכל הקשור לתחום הזוגי ואתם מוצאים קושי מסוים לזרום בחופשיות ובחשק שאפיינו אתכם מאז ומתמיד. אלו מכם שישכילו להתמודד עם התופעה יגלו ש"עם האוכל, בא התיאבון" ומהלכים שנראו מעיקים, גורמים לכם למעשה רק לדברים טובים… כמו כן רומן או קשר שמתנהל על בסיס יצרי בלבד, עשוי להסב אכזבה. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה בריאותית השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, הדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן מומלץ לגשת ולעשות בדיקות כלליות בהתאם לגילכם.

סרטן: רבים מכם הגיעו לסוף שלב בתחום כזה או אחר בחייהם. וכעת אתם ניצבים בפתחו של שלב חדש ואתם קצת חוששים מהעתיד לבוא ומה הלא ידוע. הקלף השבועי מלמד: שאין מקום לחששכם. וזאת משום שהאופן שבו נהגתם בשלב הראשון. מעיד על כך שאתם בהחלט בכיוון הנכון ושבמידה ותשתמשו ותיישמו את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שחלפו, ב"ה תזכו להצלחה. דילמה שמתקיימת בלבכם מציבה אתכם בפרשת דרכים בין מה שאתם רואים לבין מה שאתם מאמינים ויודעים. הקלפים מצביעים על כך שאתם נמצאים בשלב שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. פרויקט או התחיבות שלקחת על עצמכם לפני מספר חודשים מתחיל לצבור תנופה והכיוון חיובי יותר ויביא לשנוי חיובי בבטחון הכלכלי אליו אתם שאופים. בעבודה: יש ריח של שינויים באוויר וגם אם זה מלחיץ, כרגע הדברים נראים די חיוביים בעבורכם . אך כדי לדעת שיש לכם עוד עבודה רבה ויש מי שמצפה מכם לתוצאות. זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. דבר זה נובע מעצם העובדה שאתם ממעיטים באינטימיות ושאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. חשוב לזכור שהתוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בזוגיות, בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש, שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם בעמל רב עם השנים שעברו עליכם בזוגיות שלכם. לרווקים: התלבטות האם ללכת או להישאר? תקווה חדשה עולה באופק ויש לכם הזדמנות טובה לקדם מהלכים שיש בכוחם ליצור זוגיות ושיתוף. מעבר דירה, שיפוץ או עיסוקים שקשורים לבית ותחזוקתו עולים על הפרק. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק וב"ה, הדבר יתאפשר בעתיד הקרוב.

אריה: חג האור מחזיר לאריות את הניצוץ העניים. שבוע חיובי ניצב בפתח. קושי או בעיה שהעיקו על לבכם, מתפוגגים והדבר מחזיר לכם את האמון והביטחון העצמי שקצת אבדו לכם לאחרונה. סיפוק עצמי והכרה ביכולות שלכם. המהות של השבוע הקרוב, היא עבודה. במישור הגשמי, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעשייתכם היום יומית הן בעבודה והן בבית. במישור הרוחני, מדובר על הצורך להשקיע קצת יותר רצינות ואיכות בעבודה על האני הפנימי שלכם – עבודה רוחנית. למרות שנושאים אלו דורשים את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. שבוע טוב לגשת למבחני נהיגה, לראיונות עבודה ולהגשת בקשות לקבלת עזרה/מלגה וכדומה. בבית: לאחר תקופה של חוסר שקט יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. זוגיות: זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם שסיימו קשר וכעת הם לבד, ממליצים הקלפים ללמוד ולהכיר את היתרונות שיש בלהיות קצת לבד, מבלי לפחד.

בתולה: שבוע חיובי בפתח. שיפור בערך העצמי ועליה בדימוי העצמי. תחושת ביטחון שחוזרת מאפשרת לכם לפעול ממקום שלם יותר. הישג שנזקף לזכותכם מחזק בלבכם את התחושה שחזרתם לעצמכם. זהו שבוע טוב לגשת למבחנים, ראיונות עבודה, מבחני נהיגה וכדומה. בעבודה: אתם אסרטיביים ומשדרים אמינות ויש מי שסומך עליכם. יש לנצל את הרוח הגבית על מנת לבסס את מעמדכם המקצועי. הרשמה ללימודים או להעשרה כזו או אחרת חיובית מאוד בעבורכם. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לראיונות עבודה להגשת כורות חיים, חזרה למעגל העבודה קרובה מתמיד. רומנטיקה וזוגיות: אנרגיות חיוביות מאפשרות לכם בשבוע זה לטפל בקשר שלכם. לרבים מבני מזל בתולה יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה אינטימית שתוביל לזוגיות בונה. בשבוע זה, מומלץ לכם בחום לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. שיחות שיעשו ברגישות ותבונה יובילו ב"ה לתוצאות חיוביות. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם. שבוע מצוין לעסוק במכירה, בקנייה ובמסחר.

מאזניים: המהות של השבוע הקרוב מלמדת שעליכם לדעת שלא כל הנוצץ זהב. התחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים את מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב לקול הבא מלבכם ,הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש. בעבודה: יש מי שמרכל עליכם מאחורי גבכם ועשוי להוביל מהלכים שיחבלו בשמכם הטוב. הקלפים ממליצים לכם לגלות ערנות ולהיזהר בלשונכם. בכול מקרה, תחושת הביטחון שהייתה במקום העבודה, מתחלפת בחוסר ודאות וכדאי מאוד להתנהל בפיקחון ולא למהר לתת אמון שמישהו יסדר או ידאג בשבילכם. לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב . לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי. השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבועות אחרים. כמו כן היזהרו מאובדן, גניבה או הונאה שעשויים להתרחש מתחת לאפכם.

עקרב: שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להתעוררות ולהתחברות רוחנית ולווא דווקא ממקום דתי. באופן כללי: כמיהה ללמידה ולהתפתחות מפעמת בלבכם. אל תפחדו להירשם ללימודים כל שהם. עשייה שכזו תאפשר לכם לפתוח נתיב חדש שיכניס לחייכם הזדמנויות טובות לצמיחה ולהתפתחות. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הקרוב יהיה הצורך להתמודד מול התלבטויות ודילמות הקשורות בעיקר לעתידכם המקצועי והזוגי כאחד. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה אתם מתקשים להגיע לידי קבלת החלטה כזו או אחרת אשר יש ביכולתה להכניס לחייכם את השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי רק נטילת אחריות ושינוי בדפוסי החשיבה שלכם יביאו לכך שתוכלו לקחת לידיכם את המושכות של עגלת חייכם ולנתבה לעבר נתיב חיובי של שינוי, שיפור וצמיחה. זכרו! "אם אין אני לי מי לי?". בעבודה: רבים מכם מוצאים את עצמם ניצבים בפני מצבים בהם עליהם לדרוש את המגיע להם בזכות ולא בחסד. הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכל הקשור לתנאי עבודה, שכר הוגן ותנאים נלווים. זוגיות: אינכם מצליחים להתחבר לתשוקה ולמיניות בה התברכתם והדבר בא לידי ביטוי בחוסר חשק. תהליך זה נובע מהעדר אינטימיות ומעצם העובדה כי אין לכם שקט בנשמתכם ונפשכם מוטרדת. עליכם להיות כנים עם עצמכם ועם בן הזוג ויחד לדון ולדבר על מה שמעיק ומפריע. שיחה כזו, יש ביכולתה לשפר את תחושותיכם.

קשת: למרות שברוך השם, יש לכם סביבות רבות וטובות לשמוח, רבים מכם הקשתיים מתקשיים להתחבר אל שמחה אמיתית. חלקכם עורכים לעצמם בדיקה ובחינה של ההישגים איישים וזה לא תורם למצב הרוח שלכם. המבחן שלכם בתהליך שאותו אתם חווים הוא לשפר את היכולת שלכם להתמקד בחיובי ולהימנע מהשלילי. באופן כללי: השבוע יהיה עליכם להתפכח מציפיות גבוהות מידי וללמוד לקבל ולהיות מרוצים ממה שיש. התפכחות זו תאפשר לכם להשלים עם מצבכם האמיתי ולהמשיך את העשייה שלכם ואת מימוש תוכניותיכם עם ציפיות שתואמות את המציאות. בעבודה: עניינים הקשורים בשכר, ותגמול הולם על עבודתכם, מעסיקים אתכם. המסקנות שרובכם מגיעים אליהן יוצרות בליבכם את התחושה שאינכם מתוגמלים כראוי על עשייתכם. כספים: שליטה וביקורת עצמית על תקציבכם היא צו השעה ויהיה עליכם ללמוד ולעשות זאת בלב שלם וללא תחושת רחמים עצמיים. זוגיות: יש לכם הרבה ביקורת על הזוגיות בה אתם מצויים ובלבכם פנימה הייתם רוצים שהדברים יראו אחרת. ההבנה שגם לכם יש חלק במצב הקיים מחייבת אתכם לקחת אחריות ולברר עם עצמכם איך ומה עליכם לעשות כדי ליצור את תחילתו של השינוי. תשלום של קנס, דוח חנייה או מס כל שהוא, מעיב על מצב הרוח. יום הולדת שמח לחוגגים.

גדי: ברוך השם תחושת מחנק מסתיים והיכולת לקחת אוויר ולנשום לרווחה עולה ובאה ביחד עם חג החנוכה. לאחר אירועים שהתרחשו בחייכם לאחרונה, נשמתכם מתחברת שוב לתקווה, לאמונה והתלהבות מחודשת שמפעם בתוך לבכם. תהליך זה מוביל לתחושת אחריות שמלווה באמונה, שב"ה כעת יש לכם את היכולת לקום ולעשות למען עצמכם. באופן כללי: בעייה שנפתרת, יוצרת הזדמנות למימוש של רעיון או של עשייה חדשה. הקלף השבועי מבטיח, שבמידה ותנצלו את הפוטנציאל הטמון בתקופה זו, ביטחונכם העצמי יתחזק ותוכלו לקדם את עצמכם הן בתחום הקריירה והעשייה והן בתחום האישי והזוגי. לאלו מכם השוקלים להתחיל וללמוד, זוהי תקופה טובה לקבלת החלטה חיובית בנושא אשר תוביל להצלחה. בעבודה: אתם יצירתיים ופעילים וזה מוסיף לשמכם הטוב. תגמול והערכה מצד הממונים לא יאחרו לבוא. לאלו שמחפשים עבודה: נכונות לעבוד מחוץ למקום מגוריכם, תזמן בעבורכם הזדמנויות חיוביות. כספים: יש לכם דחף לבזבז אך הדבר אינו רצוי כלל וכלל. בתחום זה יהיה עליכם להפעיל שיקול דעת הגיוני. הקלפים מצביעים על כך שכל שקל שתחסכו היום יניב תוצאות חיוביות בעתיד. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להיכרויות חדשות במקומות בלתי צפויים. היו ערניים ונצלו בתבונה את האינטואיציה בה התברכתם שבעזרתה תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. זוגיות: בן זוגכם חש מחסור. ייתכן ולאחרונה אינכם מעניקים מעצמכם כבעבר, שאלו את עצמכם למה? הבנת הגורמים תאפשר לכם לתקן ושיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יקל עליכם את התהליך.

דלי: שבוע חיובי בפתח. נושאים שקשורים באסתטיקה, נוי, יופי ואומנות תופשים תאוצה. גם בריאות הגוף הפיזי עולה על הפרק כמו למשל: דיאטה, התעמלות, שמירה על כושר וניהול אורח חיים בריא . קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט, מתנה וכו', מחממים את לבכם. אצל חלקכם, מהלך פיננסי נבון גורם לכם לנחת. בעבודה: שבוע טוב לסוחרים. לשכרים: במקום העבודה יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם ומתוך קנאה מנסה להפחית הרככם.. אל לכם להיגרר לוויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם היא הדרך הנכונה אשר תוכיח לכולם מי אתם באמת. באופן כללי: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות. בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. בראיות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי באופן שבו אתם בוחרים לנהל תהליך או אירוע מסוים בחייכם.

דגים: שבוע חיובי בפתח. תחושת אחריות מתוך לקיחת מנהיגות מובילה אתכם לעבר שינוי חיובי. היכולת להתנהג, להנהיג ולנהוג בבגרות חשובה מאוד זהו שבוע טוב ליזום ליצור ולפעול ובעזרת השם תעשו וגם תצליחו.. באופן כללי: הצורך בלקיחת אחריות על האופן בו מתנהלים חייכם הוא צו השעה! ניתן לומר שלאחר תקופה בה לא חשתם במיטבכם, אתם ניצבים כעת בפני תקופה נוחה יותר. התחברות לאסרטיביות ולאמונה בעצמכם תביא לידי ביטוי את הסמכותיות ואת היוזמה בהם התברכתם. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. בבית: אתם עסוקים בלרצות, לטפל, לדאוג ולהשגיח על הסובבים אתכם. תהליך זה, למרות שהוא חיובי ביותר, גוזל מכם אנרגיה רבה כך שלעיתים אתם מוצאים את עצמכם חסרי כוחות. הקלפים מזמינים אתכם השבוע לפעול מתוך מחשבה על עצמכם. תנו מקום לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. הרשו לעצמכם לפנק את עצמכם ועשו דברים שגורמים לכם לסיפוק ונחת. בעבודה: זמן טוב להפגין מקצועיות, להיות דומיננטיים ולתת את הטון. בולטות והפגנת אחריות מקצועית תפתח בעבורכם נתיב חדש של אמוץ והכרה. כמו כן, יש לכם הזדמנות נהדרת ליצירת קשרים חדשים או לחידושם של קשרים ישנים אשר יביאו למיסוד וליציבות הן בעבודה והן מחוצה לה. זוגיות: בן זוגכם מחכה שתיקחו קצת יותר יוזמה. ואכן השבוע אתם הוא הצד הדומיננטי. הימנעות מבושה והפגנת אינטימיות, יצריות ויצירתיות, יאפשרו לכם לחוות חוויות חדשות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך