ג'וני הכלב הציל את המשפחה מנחש הצפע

כשהכלב לא הפסיק לנבוח בחצר, ניגשה המשפחה לחצר לבדוק מה קורה וגילתה דבר מצמרר

משפחת זינו, הגרה בבית פרטי ברובע י"ז, לא הבינה למה הכלב ג'וני פתח בנביחות אל פינת החצר. הבן אור, שיצא לבדוק את פשר הנביחות, גילה בפינה נחש ענק. אבי המשפחה התקשר למוקד 106, אשר הפנו אותו אל יאיר ניסים לוכד הנחשים.
IMG-20150527-WA0008
בני הבית הסתגרו בבית, כאשר אור צופה על הנחש כדי לוודא שאכן הוא נשאר בפינה ולא זז ממנה. כאשר לוכד הנחשים הגיע הוא מצא נחש צפע מסוג נקבה "ענק ומלא ארס", כדבריו. עשר דקות הספיקו ליאיר לתפוס את הצפע, אשר יועבר לרשות שמורות הטבע.

יאיר מציין כי "הצפע נחש מאוד מסוכן. הוא לא בא לפגוע באנשים אלא צריכים לשמור על קשר עין ולדווח עליו במהירות האפשרית. אם חס וחלילה מדובר בהכשה, יש לקבע את האיבר שהוכש אל הגוף, אך לא לעשות חוסם עורקים, ולהוביל את הנפגע מיידית לבית חולים. אם נחש נכנס לאחד מחדרי הבית, יש לסגור את הדלת ולהניח סמרטוט רטוב מבחוץ". יאיר מוסיף כי על מנת למנוע כניסת נחשים לבית יש לאטום חריצים ופתחים, להצמיד פס גומי לתחתית הדלת כדי שלא יהיה מרווח בין הדלת לרצפת הבית, לסגור פתחים של מזגנים, לגזם צמחיה ולהימנע ממקוואות מים בחוץ.

 

IMG-20150527-WA0009

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך