שחקני אשדוד "מפרוייקט גרמניה" בכדוריד, הגיעו לחופשת מולדת

השחקנים הגיעו לחופשת מולדת קצרה של שבוע. לאחר חופשת המולדת הם ייצאו לסרביה להשתתף בטורנירים יוקרתיים ביותר של קבוצות נוער באירופה. משם ימשיכו לעוד חודש של משחקים ואימונים בגרמניה.
שחקני אשדוד "מפרוייקט גרמניה" בכדוריד, הגיעו לחופשת מולדת
מימין שון ריבקין.מתן כהן.עמית ישראל.ואור פרקש.

4 שחקני הפועל אשדוד בכדור יד, השייכים לפרוייקט גרמניה, הגיעו לחופשת מולדת קצרה של שבוע לאחר שסיימו שהות של חודש ימים בעיר גומסבך, שהתמקד במתכונת אימונים של 3 פעמים ביום  וכמו כן משחקים נגד 14 קבוצות נוער מקומיות בגרמניה.

פרויקט גרמניה" הוא אותו פרויקט בו החליטה הנהלת איגוד הכדוריד לבסס מבנה ארגוני בעל שיעור קומה המתאים לצרכים העתידיים. על פי הפרויקט יצאו שחקני נוער מצטיינים ויצברו ניסיון באחת הליגות הטובות בעולם.

השחקנים עמית ישראל.שון ריבקין .אור פרקש.ומתן כהן, היו במשך 3 השנים האחרונות באקדמיה של איגוד הכדור יד בווינגיט. הם גם זכו עם קבוצת הנוער של הפועל אשדוד בגביע המדינה.לאחר חופשת המולדת הם ייצאו לסרביה להשתתף בטורנירים יוקרתיים ביותר של קבוצות נוער באירופה בה יטלו חלק קבוצות מצרפת, הונגריה.מקדוניה.גרמניה.סלובניה.רומניה.

לאחר סיום ההשתתפות בטורניר .ימשיכו השחקנים לעוד חודש של משחקים ואימונים בגרמניה באזורים של ברלין והמבורג, נגד קבוצות מהבונדסליגה הגרמנית .ארבעת השחקנים יחזרו לארץ להתגייס לצבא .וישרתו בצבא כספורטאים מצטיינים. . .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך