פרצופו האמיתי של מייקל לב – הנוכל הסדרתי שהונה ניצולי שואה

הנוכל הסדרתי הצליח להתל בחברת החדשות, ולאחר שכתבת שלהם פרסמה את הנוכלות שלו בשנת 2016 בעקבות עושק ניצולי שואה, היום כתב אחר של חברת החדשות האדיר את לב בגלל היותו נציג ניצולי השואה
פרצופו האמיתי של מייקל לב - הנוכל הסדרתי שהונה ניצולי שואה

הערב פורסמה במהדורה המרכזית של חברת החדשות המשודרת בערוצים 12 ו- 13, כתבה על תשובות בעייתיות לכאורה של ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו למייקל לב, שמציג את עצמו כמפעיל ארגון המסייע לניצולי שואה, אלא שבחברת 'החדשות' לא בדקו את הדברים לעומק והצליחו ככל הנראה ליפול בנוכלות של מייקל לב.

אם עורך הכתבה היה מבצע בדיקה אלמנטרית באתר ״מאקו״, השייך למרבה האירוניה לערוץ שפרסם את הידיעה, הוא היה מגלה כתבת תחקיר מזעזעת שפורסמה על ידי כתבת אחרת של חברת החדשות יונה לייבזון שמה, שערכה תחקיר מיוחד על אותו מייקל לב, שבנה לעצמו לאורך השנים שם של נוכל סדרתי שפוגע ומרמה ניצולי שואה.

על פי הכתבה שפורסמה בשנת 2016 מתברר כי מייקל לב מפעיל עמותה שעושקת קשישים לאור יום, לאחר שהעמותה שברשותו לוקחת כסף מקשישים חסרי ישע, ומספרת להם שתעזור להם לקבל החזרים, אך בפועל עושקת מהם סכומי כסף פעם אחר פעם.

אותו מייקל לב הצליח להתל בחברת החדשות, ולמרות הפרסומים עליו בעבר, היום הוא צוייר כנציג ניצולי השואה בעיר, שקר מוחלט שכן מדובר בנוכל סידרתי שמנצל את התמימות של הקשישים.

אותו מייקל לב ניסה לפני מס' חודשים להתמודד על ראשות העיר אשדוד, אך כשגילה שסיכוייו אפסיים לאור הפרסומים נגדו הסיר את מועמדותו, כך גם לפני מס' שנים שהציע עצמו באופן תמהוני להיות נשיא מדינת ישראל.

תמונה מתוך דף הפייסבוק של העמותה בראשותו של מייקל לב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך