לא יהיו כמעט כרטיסים לאוהדי אדומים אשדוד במשחק מול יפו

מכבי קביליו יפו תארח את אדומים אשדוד למשחק ביום שישי במרמורק (12.45), איצטדיון שבו מספר המקומות מוגבל וכמו שזה נראה לא יהיו מעל 100 כרטיסים לאוהדי אשדוד. אוהדי אשדוד שוקלים להחרים את המשחק. גורם ביפו: "אלו תירוצים של אוהדי אשדוד".
לא יהיו כמעט כרטיסים לאוהדי אדומים אשדוד במשחק מול יפו

לידיעת אוהדי הפועל אדומים אשדוד, לא בטוח שיהיו לכם כרטיסים למשחק ביום שישי של קבוצתכם מול מכבי קביליו יפו, בחוץ.

מכבי יפו משחקת באופן קבוע באיצטדיון שכונת התקווה. אבל השבוע בעקבות השזרוע הם נאלצו לחפש מקום אחר. בגלל העלויות ובגלל שחלק לא קטן של המגרשים תפוסים, נודע "לאשדוד אונליין", כי יפו תארח את אדומים אשדוד באיצטדיון של הפועל מרמורק.

אבל מספר המקומות במרמורק הוא קטן מאוד ועומד על כמה מאות בודדדות של  מקומות והוא מאושר ל-550. מכאן שלאוהדי אשדוד יישארו במקרה הטוב כ-100 כרטיסים מאחר ויפו מחויבת להעביר רק עשרה אחוזים וזה פחות אפילו ממאה. גורם באדומים אשדוד אמר כי זה יגרום לכעס גדול מאוד בקרב אוהדי הקבוצה, שחלקם ייאלץ להישאר בחוץ, מאחר ויש דרישה רבה לכרטיסים למשחק.

מנגד גורם במכבי קביליו יפו לא חושב שזה יגרום לשום כעס ולשום תלונות כי הוא לא יודע כמה מאוהדי אשדוד יגיעו בכלל למשחק וכי אלה תירוצים של אוהדי אשדוד. כמו שזה נראה ייתכן מאוד שחלק לא קטן מאוהדי אשדוד יישאר בחוץ.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך