מחדל או אסון: טענות על כך שהמשטרה הוזעקה חצי שעה לפני שהצעירה נפלה

גורמי הצלה שהיו בזירת האירוע טוענים שהמשטרה וכוחות ההצלה הוזעקו יותר מחצי שעה לפני שהיא נפלה ונפצעה, אך באופן לא ברור הם לא פעלו וחזרו מאוחר יותר עם קבלת הדיווח על פציעתה הקשה
מחדל או אסון: טענות על כך שהמשטרה הוזעקה חצי שעה לפני שהצעירה נפלה

אמש בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח על צעירה בת 22 שקפצה או נפלה מקומה שניה בבניין מגורים שברחוב תש"ח בעיר, כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו אותה כשהיא במצב קשה, ולאחר מס' בדיקות הם פינו אותה לבית החולים במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת.

אלא שממידע שהגיע אלינו דרך מתנדבים שהיו בזירה עולה הטענה שכוחות מד"א ומשטרה הוזעקו לכתובת כארבעים דק' לפני האירוע, בטענה שהצעירה משתוללת במקום, אך באופן לא ברור לא נעשה דבר עם הנערה וכוחות ההצלה עזבו את המקום.

חצי שעה מאוחר יותר הוזעקו שוב כוחות מד"א והמשטרה הוזעקו למקום בידיעה שהצעירה קפצה ונפצעה קשה, ראוי וחשוב לציין שהמשטרה בודקת וחוקרת את נסיבות המקרה.

תגובת המשטרה: מדובר במקרה בו האחריות היא על הצעירה בלבד כיוון שהיא בגירה, וכשצוות מד"א היה במקום הוא לא דיווח לנו על סכנה לחייה, מה גם שהיא לא רצתה להתפנות לביה"ח כך שהאחריות הייתה עליה בלבד, ואין אפשרות לדעת כיצד יתפתח מקרה בו נמצאה אישה שתויה בפארק, לנפילה מבניין, לכן אי אפשר להאשים את כוחות הביטחון במקרה זה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך