יפתור את המשבר? הראשון לציון הרב יצחק יוסף נועד עם אמסלם ולסרי

פגישת אקראי שמתרחשת בשעה זו בין הרב הראשי לישראל לראש העיר וממלא מקומו עד לאחרונה, עתידה להביא לסיום המשבר בין שס לראש העיר, הפגישה מתקיימת באזכרה לבתו של יהודה אבידן
יפתור את המשבר? הראשון לציון הרב יצחק יוסף נועד עם אמסלם ולסרי

בשעה זו נערכת האזכרה לבתו של מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן, לאחר שלפני שנתיים נפטרה בדמי ימיה והיא רק בת 14 שנים בלבד. האזכרה נערכת בביתו הפרטי של אבידן ברובע יא'.

אחד האורחים החשובים שכיבדו את המעמד הוא הרב הראשי לישראל הראשון לציון רבי יצחק יוסף, בנו של הרב עובדיה יוסף, שנשא דברים לעילוי נשמתה של הנפטרת.

עין חדה שהבחינה במתרחש בדירה, הצליחה לצלם שיחה מעניינת בין הראשון לציון הרב יצחק יוסף לבין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עד לאחרונה (וכנראה ששוב בקרוב) אבי אמסלם.

בשיחה ככל הנראה עלה נושא הכניסה לקואליציה, כאשר הרב הראשי כדרכו שבר את הקרח בין הצדדים למטרת שלום, כיוון שהוא לא נוהג לעסוק בפוליטיקה כך ע"פ מקורביו, אך הוא לקח את השניים ושוחח עימם בכדי לשים את משבר אי הכניסה לקואליציה של שס מאחור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך